As imaxes do concurso de Camariñas Mar serán expostas no Faro Vilán

Esta SEMANA SANTA, do 25 ao 31 de marzo, moitas das fotografías que participaron ao través de Facebook ou Instagram no concurso "Camariñas, Toda la Mar" proxectaranse continuadamente no edificio do Faro Vilán nunha pantalla de 50”. Con esta proxección queremos dar as grazas ás persoas que compartiron as súas fotos durante o concurso e ás que nos siguen nas redes sociais.

LUGAR: Entrada do Faro Vilán de Camariñas (A Coruña)
DIAS:
Do 25 ao 31 de marzo
Horario: 11 a 20:00horas (25, 26 e 26 pecha de 14:00 a 16:00h)

Facebook.com/camarinastodomar
Twitter @camarinasmar
Instagram @camarinas

O noso agradecemento tamén ás entidades implicadas:
- Concello de Camariñas
- Diputación da Coruña
- Asociación de Empresarios e de Promoción Turística

María Jiménez Sánchez