Concello de Camariñas

Informámosvos de que o concello vén de solicitar á Xunta de Galicia a realización dun curso preparatorio de galego nivel Celga 4.  O curso terá carácter gratuíto e 70 horas de duración. A realización do curso estará condicionada á concesión por parte da Xunta de Galicia do permiso necesario para a súa impartición e a que se manteña o número mínimo de 20 persoas inscritas. Aínda que se acadaron as inscricións mínimas necesarias para a solicitude dispoñemos dalgunha praza vacante polo que as persoas interesadas podedes aínda anotarvos para o dito curso.

Lembrámosvos que as certificacións de lingua galega son obrigatorias para presentarse a algúns procesos selectivos da administración autonómica e local como as listaxes de vinculacións temporais da Xunta de Galicia e, noutros casos eximen de presentarse ó exame de galego como nas listas de Seaga, distintas oposicións da Xunta de Galicia, Servizo Galego de Saúde, prazas nas administracións locais. ou poden puntuar en concursos para optar a prazas das distintas administracións públicas.

Datas: do 14 de marzo ó 28 de maio
Días: Luns, martes e xoves
Horario: 19:00 – 21:30
Lugar: Centro de Iniciativas Empresariais