Concello de Camariñas

OFERTA DE EMPREGO PARA TRAGSA: Tragsa (Empresa de Transformación agraria S.A.) publicou un anuncio o pasado sábado 23/06/2012 no xornal La Voz de Galicia no que ofertan prazas de, Xefes de brigada incendios forestais (REF:XFIB) e Peóns defensa incendios forestais (REF: PDIF) nos distritos forestais: Do I ó XIX. Prazo máximo de recepción de solicitudes: 4 días naturais dende a publicación do anuncio (remate o 27 de xuño ás 19:00 horas). Dende Camarinas.eu recomendamos aos interesados que se personen na oficina da orientadora laboral do Concello de Camariñas para recabar máis información sobre estes postos de traballo que oferta a empresa TRAGSA. A continuación vos deixamos as condicións para optar a estes postos.

Requisitos:

-      Permiso de conducir tipo “B” para xefes de brigada e valórase a súa posesión nos peóns defensa incendios forestais
-      Titulación mínima requirida para xefe de brigada (FP 2º grao ou equivalente)
-      Valorarase experiencia en traballos de extinción de incendios forestais

Documentación a presentar:

-      C.V.-      Fotocopia DNI
-      Fotocopia permiso de conducir
-      Fotocopia tarxeta demanda de emprego
-      Vida laboral actualizada
-      Documentos acreditativos da experiencia en extinción de incendios
-      Documentos acreditativos de formación en extinción ou formación complementaria

Presentación de solicitudes:

-      En función da provincia onde estean interesados en presta-los servizos remitirán ou entregarán a documentación requirida en sobre indicando a referencia do Distrito Forestal e do posto, ás seguintes direccións postais ou contas e-mail.

CORUÑA: Praza da Ría 6 Baixo 15174 Rutis – Culleredo Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

OURENSE: c/ San Rosendo 17, Plante Baja 32001 Ourense  Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

PONTEVEDRA:
Av. Juan Carlos I  6 – 8 Planta Baja 36004 Pontevedra  Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

ou CONTACTAR COA ORIENTADORA LABORAL
CASA DE PEDRA - 981 73 70 04