A importancia da reciclaxe dos aceites usados tamén forma parte do programa de minimización de residuos posto e marcha cende o Concello de Camariñas.

Nota de prensa da ADLC

O Concello de Camariñas continúa coa campaña de minimización de residuos que foi iniciada en setembro e cofinanciada pola Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestructuras na que se desenvolveron diferentes actividades de sensibilización e concienciación para a población de Camariñas.

O 9 de decembro comeza a campaña de recollida de aceites domésticos en colaboración coa empresa de recollida PROTECION MEDIOAMBIENTAL SL (PMA) e cinco supermercados do Concello.

Dende hoxe nos supermercados de Aliprox e Froiz de Camariñas, Leis de Ponte do Porto e os Super da Fonte e Tenda de Ultramarinos de Pastora de Camelle atoparanse uns contenedores para recollida dos aceites domésticos mellorando con este servizo a  recollida e reciclaxe deste líquido.

Aquelas empresas (supermercados, tendas, bares, restaurantes etc.) que desexen participar nesta campaña e contar co servizo de recollida de aceite doméstico, poden contactar coa Axencia de Desenvolvemento Local do Concello de Camariñas na Casa de Pedra situada na Praza de Insuela S/N, no telefono 981 73 70 04 ou no enderezo electrónico Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo..

Os días 23 e 24 de decembre tamén desenvolverase en Camariñas un concurso-xincana para rapaces e rapazas entre 7 e 14 anos onde desenvolveranse probas relacionadas coa minimización de residuos e o consumo responsable. Os premios serán un MP4 de ultima xeración para @s  gañad@s en primeiro e segundo posto así como obterán un USB de agasallo as 13 persoas finalistas.

Aqueles nenos/as que desexen participar terán que inscribirse previamente na Casa de Pedra do Concello de Camariñas, tamén atoparán as follas de inscrición e máis información na web municipal www.camarinas.net e no blog http://residuosma.blogspot.com.

María Jiménez Sánchez
Concello de Camariñas (A Coruña)
Praza da Insuela s/n
Telf: 981 73 70 04 Fax: 981 73 61 99