4.375 1 1 1 1 1 Rating 4.38 (32 Votes)

Balonmán Ártabro 29 - 28 CB Camariñas

Imaxe de arquivo do C.B. Camariñas en acción deportiva
Imaxe de arquivo do C.B. Camariñas en acción deportiva

O Club Balonmán Camariñas sofreu unha dura derrota este domingo na Coruña tras un bo e intenso partido no que aos camariñáns lles fallou por falta de xogadores o tiro exterior. Este factor determinou o partido no que destacaron xogadores xa clásicos como Monchiño, Quin,  o porteiro Cristian, e o máximo goleador do partido: o noso querido amigo Alberto do "Catalán" que meteu nada máis e nada menos que 9 goles. Si vos fixades nas estadísticas do partido veredes que os goleadores do CB Camariñas foron 6 mentras que os que marcaron algún gol do equipo da Coruña foron 10 xogadores. En fin, mala sorte.Pulsa na imaxe para ver a crónica e as estadísticas que nos mandan desde o CB Camariñas.

Mala sorte e falta de tiro exterior

Image

Crónica do partido por Perfecto

La mala suerte fue la causante de que el Camariñas no trajera algún punto en su asillero. El Camariñas carecía de tiro exterior, debido a las ausencias previstas, pero sorprendióal rival, que conocía perfectamente las carencias del equipo da Costa da morte en el primer tiempo siempre fue por delante, excepto al final que los visitantes fallaron un penalti en el último segundo. El segundo tiempo fueun perfecto calco del primero, tácticamente el equipo camariñán le gana la partida al Balonmano Ártabro, pero la carencia de tiro exterior hizo que los coruñeses platearan una defensa muy cerrada muy dificil de superar por la menor envergadura del Camariñas pero a base de pundonor y buen hacer fueron imponiendo un ritmo muy rápido que se le atragantaba a los ártabros, pero la mala suerte y un error arbitral impidió al menos el empate. Destacar por el Camariñas a Cristian, Moncho y Quin. Por el Balonmano Artabro a José Ramón y a Javi Zas.

Ficha técnica do partido

 Pulsa aquí para descargar a ficha do partido


 

Comentarios   

seran7989
0 # seran7989 27/10/2008 21:28
Eu teño que darlle a noraboa o meu ben querido Alberto,e ánimo a todos
Denunciar ante o administrador
Javi
0 # Javi 27/10/2008 21:50
Unha pena que non puideran ganar, que pouco lles faltou, pero bueno a segur intentando que as victorias teñen que vir...
Denunciar ante o administrador

Vostede non ten permisos para comentar nesta noticia.