1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)
Imaxe aparecida no Marca de Víctor pasando o recoñecemento médico en GuadalajaraPois dous serán os galegos de certo renome que viaxarán ata La Alcarria. O primeiro foi Camilo José Cela en 1948, visita que inmortalizaría no célebre libro de viaxes, e o segundo será o camariñán Víctor Vigo que estes días acaba de pechar a súa fichaxe polo Ciudad de Guadalajara. Elo foi despois da sorpresiva desaparición do clube ao que Víctor acababa de incorporarse no que se intuía como unha prometedora singladura deportiva, o Atlético de Madrid, que deixou no paro non só a xogadores e corpo técnico, senón tamén a todos os restantes traballadores da entidade. Unha situación en verdade dramática que acontecía aínda por riba cando moitos dos clubes de balonmán tiñan xa as plantillas pechadas para a vindeira tempada. Sen embargo, a calidade innegable dun xogador como Víctor abríose paso e ao final acabou fichando por un dos equipos punteiros da Liga Asobal. Deixemos que sexa o propio Víctor quen nolo conte en exclusiva.

La desaparición del Atlético fue un palo porque no me lo esperaba y además me enteré por las redes sociales, ya que el club no se puso en contacto conmigo. Era una buena oportunidad para poder estar peleando por cotas más altas y disputar títulos que es lo que quiere cualquier deportista. Pero lo peor de la desaparición es que, sin desmerecer a ningún equipo, la liga se queda un poco huérfana y el Barça no va a tener rival.
El Guadalajara ha sido una opción que siempre me ha llamado la atención, ellos han intentado ficharme hace tiempo y estábamos llegando a un acuerdo, pero salió la opción del Atleti y era una oportunidad increíble. Pero al desaparecer ellos se volvieron a interesar y no lo dudé, porque es un club serio y además ha hecho una plantilla muy compensada y que puede hacer buenas cosas y solo espero devolverle la confianza que han puesto en mi.
A nivel objetivos, no me gusta marcármelos a largo plazo, además somos un equipo que todavía tiene que conjuntarse y hacerse porque llegamos muchos jugadores nuevos. De todos modos el objetivo inmediato es pelear cada partido y trabajar cada día para llegar en las mejores condiciones.

 

Unha aperta!!

Engadir un comentario