O Estadio Municipal da Grixa vibrou cun intenso Porteño vs. Camelle - Foto: sdcamelle.blogspot.com.es

Xornada na que o Camariñas como era de prever perdeu co líder e novo conxunto da Preferente como é o Estudiantil, pero houbo resultados como o do Fisterra que caeu có colista e o Flavia que perdeu co Noia que fixeron que os camariñáns dependan de si mesmos para salvarse. Terán unha auténtica final diante do Laro, onde só vale a victoria ante un rival que virá a por todas porque para salvarse necesita gañar ao Camariñas. O partido da xornada estivo na Ponte do Porto, concretamente no campo da Grixa onde o Porteño deu un paso e medio para ascender vencendo por un solitario gol ao Camelle. O Xaviña está rematando a ligue dun xeito fenomenal e goleou ao Corcoesto.

TERCEIRA DIVISIÓN
SOMOZAS 0-2 ORDES

Nova victoria a que acadamos a domicilio ante o Somozas nun gran partido no que fomos mellores que o rival de principio a fin. Dous goles de Capelo, un na primeira metade e outro na segunda, déronnos os tres puntos nun partido no que os locais non inquedaron moi pouco e no que o noso porteiro Mario, tivo pouco traballo.
Vendo a clasificación, agora é cando nos acordamos de partidos que perdemos e nos que puidemos facer algo máis para estar loitando polos postos de privilexio. De tódolos xeitos a tempada é impresionante, onde os obxetivos están máis que cumplidos dende fai moito tempo. A vindeira xornada voltamos a xogar fora, desta vez visitaremos ao As Pontes.

PRIMEIRA REXIONAL
ESTUDIANTIL 4-1 CAMARIÑAS

Partido sen moita historia dun Camariñas que chegaba con só 12 homes a casa do líder que quería gañar para celebrar o ascenso como así foi. Xa na primeira metade os locais deixaron sentenciado un partido no que o Estudiantil acadaba o ascenso a rexional preferente. O gol do Camariñas marcouno Álex ao transformar unha pena máxima.
A vida ou morte, así é como se presenta o próximo partido do Camariñas que recibe no Hermanas Patiño ao Laro, un conxunto situado na penúltima posición a tan só 3 puntos dos Camariñáns que necesitan gañar para manterse na categoría. O Camariñas contará con toda a súa artillería para este partido, no que se xoga a tempada, no que esperamos se confirme a permanencia dos nosos.

TERCEIRA REXIONAL

PORTEÑO 1-0 CAMELLE

Impresionante como estaba o campo da Grixa, non collía un alfiler!. As aficións responderon a tanto a do Porteño como a do Camelle, acudirón en masa a animar aos seus nun partido que era vital para ámbolos conxuntos, un partido que pode valer un ascenso e que finalmente caeu de lado dos de Gerpe. Como todo derbi, foi un partido intenso, moi disputado con excasas ocasións de gol para uns e outros ainda que algunha houbo e no que se sabía que o que marcara un gol, podía levarse o partido como así foi.
Un solitario gol, mediada a segunda metade de David Toja, doulle a victoria ao Porteño que con estes tres puntos ten o ascenso ao alcance da man e só unha catástrofe impediría que o Porteño non ascendera. Gran tempada do Camelle que case con toda seguridade xogará o promoción e será un rival a batir. O Porteño xogará ante o Castrelo e o Camelle recibirá ao Soneira B, nunha xornada onde os da Ponte do Porto poden celebrar o ascenso, un ascenso que acadou esta xornada o Independiente de Carballo.

XAVIÑA 3-0 CORCOESTO
Victoria do Xaviña de Pirucho ante o Corcoesto nun partido no que o Xaviña foi unha apisonadora. Un Xaviña que cando pode contar coa totalidade do seu plantel, é un equipo perigoso e a ter en conta. Borja en duas ocasións e Felipe en outra, foron os goleadores do Xaviña que dominou de principio a fin ao seu rival. Está rematando a tempada a un gran nivel un Xaviña que visitará ao Muxía a vindeira xornada.

LIGA CADETE
PORTEÑO 4-0 ZAS

Gran partido e gran victoria do Porteño de Ordóñez que gañou contundentemente ao Zas nun gran partido. Foi moito mellor o Porteño que  dominou a seu rival en tódalas liñas e mereceu a victori, incluso o resultado quedou curto para os méritos de uns e de outros. A próxima xornada o Porteño xogará como visitante ante o Cee.

LIGA INFANTIL
AS BALEAS 7-1 VIMIANZO

Victoria das Baleas de Vi que deron un auténtico repaso ao Vimianzo practicando un fútbol de alta escuela. Demostraron os de Vi a calidade que atesouran e pasaron por encima dun rival ao que golearon claramente. Están facendo un gran final de tempada os rapaces das Baleas que están máis que nun meritorio quinto posto. A vindeira xornada As Baleas xogarán en Esteiro ante a Esteirana.

COPA DE VETERÁNS
CAMARIÑAS 1-2 ZAS

Derrota do Camariñas pola mínima diante do Zas nun partido moi disputado que finalmente caeu  pola mínima e que deixa unha esperanza de remontada no próximo partido en Zas.

CORISTANCO 5-1 CAMELLE
Derrota clara e contundente do Camelle que caeu con claridade nun partido no que nbotou as baixas que ven arrastrando neste último treito da tempada e no que prácticamente está eliminado salvo unha miragre. Queda o partido de volta para lograr unha remontada que se antoxa difícil pero non é imposible.

LAXE 1-2 PORTEÑO
Gran victoria do Porteño que demostrou que cando ten a todo o seu plantel é un gran equipo e pode gañarlle a calquera. Victoria pola mínima ante un bó rival neste partido de ida da primeira ronda da copa de veteráns. Toca defender este resultado na casa na vindeira semana ante un Laxe que virá a por todas.

BALONMÁN
COPA CADETE FEMENINA

BALONMÁN CAMARIÑAS 25-8 BALONMÁN XALLAS DE SANTA COMBA

Partidazo das Camariñanasque deron unha auténtica malleira as de Santa Comba demostrando que hai un mundo de diferencia entre unhas e outros. Arrasaron as sara, Karen e compañía que están demostrando que neste torneo non teñen rival e cada partido xogado, cóntase con victoria en cada un deles aplastando a tódalas rivais. A vindeira xornada as Camariñanas descansarán.

Isto foi todo canto dou a xornada. Coma sempre CAMARINAS.EU contouvos todo canto aconteceu cós nosos conxuntos. CAMARINAS.EU, a web que vive o deporte!!!!

Comentarios   

DIEGO CALDERON
+8 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013DIEGO CALDERON 30/04/2013 14:51
No mundo que nos tocou vivir quen nos dese por ter bos políticos e persoas que nos informasen ben,cada dia ao político temos que pedirlle mais coñecemento seguridade,ente ndemento e honradez e honestidade,en toda España estamos tendo unha carencia desta clase de políticos,ao mesmo tempo somos mal informados ,os grupos mediáticos manexan a información ao seu xeito á súa bóla e asi non imos a ningún lado
Responder | Denunciar ante o administrador
David Quintas
+8 # A DiegoDavid Quintas 30/04/2013 16:07
Estoy de acuerdo,ademas amplio que por culpa de ellos la sociedad esta suifrieno mas de lo que le corresponde,pue s la gran mayoria no tiene culpa ni motivo para pasar por estos apuros,nosotros vivimos con nuestro poco dinero y de ahi no nos podemos salir,fue la mala gestion de los politicos lo que nos esta a llevara esta calle sin salida y ellos con tirarse la piedra unos a otros ya resuelven el problema,pero nosotros asi no solucionamos nada,estamos cada dia peor,
Responder | Denunciar ante o administrador
HUMILDAD
+4 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013HUMILDAD 30/04/2013 17:28
A razón e a intelixencia son as dúas ferramentas que o ser humano posúe, non hai sustituto para elas, o uso do método científico é o que trouxo genuino avance á especie humana e é por iso que nós alentamos a que sexa usado en todos os ámbitos da vida. Pero a razón debe ser templada coa humildad xa que ningún grupo, nin sequera nós, somos posuidores da verdade absoluta e non estamos exentos de erro.
Responder | Denunciar ante o administrador
HUMILDAD
+4 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013HUMILDAD 30/04/2013 17:30
Xa que logo rexeitamos todo dogmatismo que trate de arrogarse de tal cousa. Como así tamén aceptamos que non hai garantía de que todas as preguntas terán unha resposta nin todos os problemas que enfrontemos terán unha solución. E debido a isto, a intelixencia infundida con sentido de caridade e simpatía cara aos nosos congéneres consideramos é o mellor método que a humanidade ten para tratar de resolver os seus problemas
Responder | Denunciar ante o administrador
HUMILDAD
+4 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013HUMILDAD 30/04/2013 17:34
Xa que logo rexeitamos todo dogmatismo que trate de arrogarse de tal cousa. Como así tamén aceptamos que non hai garantía de que todas as preguntas terán unha resposta nin todos os problemas que enfrontemos terán unha solución. E debido a isto, a intelixencia infundida con sentido de caridade e simpatía cara aos nosos congéneres consideramos é o mellor método que a humanidade ten para tratar de resolver os seus problemas.
Responder | Denunciar ante o administrador
HUMILDAD
+4 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013HUMILDAD 30/04/2013 17:37
A liberdade de expresión, democrácia política, liberdade relixiosa, libertar de asociación, expresións artísticas e culturais así como investigacións científicas deben ser protexidas. Mentres que rexeitamos de plano toda forma de totalitarismo, invasión á privacidad, ou calquera outra forma que coarte as liberdades antes mencionadas
Responder | Denunciar ante o administrador
NON APRENDEMOS
+4 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013NON APRENDEMOS 30/04/2013 18:04
A miña experiencia ensíname algo. Cando unha persoa usa algo que non lle custou nada, nunca se queixa co fabricante. Outra vez, o razonamiento é o seguinte: "isto anda mal pero que podes esperar de algo que é gratuito?". A xente quéixase e pide soporte só por aquilo que pagou, por aquilo que lle custou conseguir. Si alguén non pagou por iso pois aguanta. Isto ten que ver con outro malentendido que o común da xente, como un televisor, que si se rompe ou ten fallas de fabricación, pode reclamar garantía. ou mellor aínda, unha obra de arte, tal como un libro ou unha canción. Cando compras un libro podes reclamar por fallas no soporte
Responder | Denunciar ante o administrador
NON APRENDEMOS
+4 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013NON APRENDEMOS 30/04/2013 18:11
Nada nos es dado gratis,todo tiene un fin,nuestro voto tiene una gran importancia,si no le damos importancia estamos diciendo que la democracia no tiene importancia,apr endamos a mirar a oir y a ver y según salga todo usemos nuestras facultades mentales,que para algo las tenemos,no somos esclavos de nadie,no tenemos propietarios que nos obliguen a hacer lo que no queremos,lucha por tu libertad,tira las cadenas que llevas en la cabeza y piensa,pero piensa tu,pues eres libre de pensar en ti y en tu futuro
Responder | Denunciar ante o administrador
Juan Carril
+7 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013Juan Carril 30/04/2013 19:47
Tener que oir que en Galicia vamos bien me parece un insulto,esto es lo que me hace ver lo que aqui otros tambien comentan,son los diarios ,no ves nada en un diario de este pueblo que diga una sola palabra que sea contra el presidente sr Feijoo,todo se refiere y se reduce al tanatorio,venga ya no hay mas novedades ni en A Coruña,ni en Galicia ,ni en España ,ni en el mundo,eso es ser de mente cerrada ,hablemos claro,España va mal,toda entera y a mi el tanatorio me importa un pimiento,lo que me importan son los seis millones de parados y la falta de economia que mueva los mercados,ya por no decir la corrupcion,Espa ña,no hay peor gente que la que no quiere ver
Responder | Denunciar ante o administrador
TANATORIO
+7 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013TANATORIO 30/04/2013 20:55
Los que tenemos comercios,nuest ro gran problema es las ventas,el ver como bajan y nadie nos comenta de ese tema ,a Rajoy le llamaron la atención los grandes empresarios,hab lemos de los problemas que son de comer,en el tanatorio ya hay un juez que esta trabajando,¿don de están los que miran por los comerciantes? ¿por los pequeños empresarios?¿po r los puestos de trabajo?¿que es lo que yo puedo hacer por el tanatorio? si no depende de mi ni de nosotros,depend e de la justicia,pues mientras este judicialmente,n osotros nos podemos dedicar a otros temas ,mas rentables para el pueblo,ahi no depende de nosotros,hablem os de todo,que buena falta nos hace
Responder | Denunciar ante o administrador
Manuel Alvarez
+2 # A Juan CarrilManuel Alvarez 30/04/2013 21:42
En Galicia igual a la gran mayoria de España la economia es el motor de un pais, va mal muy mal y eso esta ahi,se ve en los lugares donde estes y se lee en periodicos de tirada nacional,eso nadie lo esconde por eso estoy bastante de acuerdo con sus palabras y aunque no tenga ningun comercio si tengo dos hijos en edad de trabajar, me van a marchar para Suiza y ojala alli encuentren trabajo,pues parece se esta acabando el llegar y tener trabajo,mi problema tampoco es el tanatorio,de momento los tengo mas grandes,nunca discuti y aqui estan las pàginas de este diario ni a favor ni contra,no lo se pero no lo hice,me anime al ver a Juan Carril,para decirle que no es el el unico
Responder | Denunciar ante o administrador
O ANCARA
+7 # NON SABE NADARO ANCARA 30/04/2013 22:04
Y siempre esta en el agua,asi son muchos los que se pueden pasar la vida haciendo algo y nunca podran ser entendidos o estar todo el dia en el mar y no aprenden a nadar,hay hechos llenos de incomprension ustedes diran que suele pasar,pues la falta de conexion con la realidad o el abuso enorme de un acontecimiento, la cancion mas hermosa del mundo si nos la ponen una semana entera ,acabamos por decirle dejalo,apagalo basta pon otra cancion,vete cambiando de cancion por muy bonita que sea hombre,no ves que ya la oi mil veces,pon que los sindicatos no cantan bien,que Artur Mas no sabe nadar,que sacaron unas fotos de Feijoo que sale feo,algo de Barcenas
Responder | Denunciar ante o administrador
UN NUEVO DIA
+7 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013UN NUEVO DIA 01/05/2013 15:06
Estamos rodeados de semejante corrupcion que lo unico que nos queda es desmantelar todo este tinglado montado por empresarios y politicos ,donde la gente honrada no tiene nada qy¡ue hacer,para poder llegar a una obra tienes que pasar por determinados lugares y alli PONER,si nos ea asi la obra no es para ti,los politicos tambien son tentados con grandes sumas de dinero,de tal forma que los empresarios grandes no pueden ser honrados y los politicos es tan grande la tentacion que tampoco lo son,esto es una causa por la cual hay que cambiar el sistema,todo con CLARIDAD y el que la hace la paga,sea quien sea y de donde sea,hablemos de esto tambien
Responder | Denunciar ante o administrador
FELICIANO
+7 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013FELICIANO 01/05/2013 15:13
Era un hombre feliz ,nunca se preocupo por nada ,le daba todo igual,el era feliz a su manera,pero de repente llegaron las rebajas,no vendia todo lo que le daba para cubrir gastos,no le llegaba el dinero para pagar la hipoteca,tuvo que despedir algun obrero,no pudo pagarle el estudio a sus hijos donde el queria,el señor feliciano se dio cuenta que habia confiado su vida en manos no preparardas ni honestas y ahora el señor Feliciano le decia a sus hijos "tenemos que mirar a quien les damos el voto" "tenemos que mirar lo que hacen nuestros politicos" "me equivoque,no se puede pasar de los politicos"tenem os todos que estar pendientes de lo que hagan los politicos"pobre señor Feliciano que no miro nunca nada
Responder | Denunciar ante o administrador
ESPERANZA AGUIRRE
+7 # ERES MI ESPERANZAESPERANZA AGUIRRE 01/05/2013 18:19
Visto lo visto que para alguno España se reduce a una habitacion de su casa,te doy las gracias esperanza Aguirre por tener alguie con quien compartir mis ideas,claro que si lo digo yo cerca de algun intelectual de esta pueblo ya dicen que no soy del PP o que tengo ideas raras,pues ya veis,estoy totalmenmte de acuerdo contigo y ademas fue lo que nos prometieron en las elecciones,como por ejemplo no subir los impuestos,la verdad es que ya no se ni de donde sacaron el programa,el que estan usando,
Responder | Denunciar ante o administrador
MAS GRANDES
+6 # SI QUE TENEMOS PROBLEMASMAS GRANDES 01/05/2013 18:44
Mientras el JEFE de cada provincia elija a los candidatos que vamos a votar,vamos de culo,yo no creo en la inteligencia de ciertos personajes metidos a dedo por un amigo y asi sucesivamente,y a nos cansamos de decirlo ,parece ser que Pachi Vazquez va por ese camino,me parece bien,es un principio que ademas traera consecuencias para los otros partidos politicos,todo es empezar,bajar del arbol aunque sea de la mano de la mona,es la unica forma que hay de prosperar,dar un paso y despues dar el siguiente,conoc eis otro
Responder | Denunciar ante o administrador
MI REPRESENTANTE
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013MI REPRESENTANTE 01/05/2013 23:03
Es aquel que vive cerca de mi,que yo lo conozco y el me representa en Madrid,al cual yo le voy a llamar la atencion si no cumple su programa y solo se dedica a pulsar la tecla,el tendra que hacer reuniones con sus vecinos,cada fin de semana en un ayuntamiento depende de nosotros y nosotros de el,si se marcha para su casa despues de cada votacion en Madrid,eso no hace cambiar nada,la democracia es una meta que todo ciudadano tiene que defender,no se pueden oir las burradas tan grandes como cuando alguien te dice "yo de politica paso"no puede pasar nadie,cosa muy distinta al tener que ser politicos,norma lmente son los mas enterados del futbol
Responder | Denunciar ante o administrador
MARIONETADAS
+2 # E CASI VAI O OUTRO DO PPMARIONETADAS 02/05/2013 16:41
El coordinador territorial de Galicia, Francisco J. Fernández Tarrío y siete afiliados responsables de la Coordinación Regional de Galicia han presentado su dimisión irrevocable a raíz de una propuesta de reforma de los estatutos de SCD que según los ahora ex militantes "cuestiona los principios esenciales del proyecto".

"Los estatutos que propone la dirección de SCD suponen la eliminación de la democracia interna del partido", manifiestan en una carta a Conde a la que ha tenido acceso PD.
Responder | Denunciar ante o administrador
LIBERTAD POPULAR
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013LIBERTAD POPULAR 02/05/2013 16:53
El individualismo, que considera al individuo primordial, como persona única y en ejercicio de su plena libertad, por encima de todo aspecto colectivo. – La libertad como un derecho inviolable que se refiere a diversos aspectos: libertad de pensamiento, de expresión, de asociación, de prensa, etc., cuyo único límite consiste en la libertad de los demás, y que debe constituir una garantía frente a la intromisión del gobierno en la vida de los individuos.
Responder | Denunciar ante o administrador
LIBERTAD POPULAR
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013LIBERTAD POPULAR 02/05/2013 17:03
El gobierno tiene que ser representativo de la voluntad popular y rendir cuentas al pueblo de sus actuaciones ya que deben ir encaminadas a la búsqueda del bienestar general.
El poder y las facultades de las autoridades deben de estar limitadas de manera que se salvaguarden los derechos individuales y se garanticen ciertas libertades tales como las de palabra, asociación, credo religioso, compra-venta de propiedades, etc) .
Responder | Denunciar ante o administrador
PEMEX
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013PEMEX 02/05/2013 17:22
Non me saen as contas Sr Feijoo,desde cando é bo para unha comunidade vender as nosas empresas,desde cando imos gañar mais desta forma,mire ,sinceramente non mo creo,non estamos falando de cartas de correos sr Feijoo,estamos falando dunha empresa galega que se lle vai a vender o 51% a Pemex,iso significa que mandan eles e eles dan os prezos que queren aos seus barcos sr Feijoo,non o ve,esta clarísimo,claro que para quen o queira ver,esta vostede facendo un remendo para o dia de mañá que non nos queden nin os tornillos da fabríca,perdoe, é unha opinión,tan libre como a súa,só que eu non mando,manda vostede
Responder | Denunciar ante o administrador
FENOSA
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013FENOSA 02/05/2013 17:29
Fenosa,pasou igual,non iamos perder nada,pois ben un edificio enorme que estaba cheo de xente moi preparada ,tatariquetevi, que non nos enganen polo menos,que non nos traten de bobos que xa é o que falta,non quedou case ningún obreiro no seu momento e do de agora non falemos ,pois aí tamén sabe algo Paco Vazquez e Carlos Negreira,o edificio tiña permiso para oficinas non para pisos,non vexo a ninguén deste pobo protestando contra ese detalle e os xuíces no seu dia tamén falaron e que tatariquetevi,n on hai peor cego....tamos todos cegos
Responder | Denunciar ante o administrador
El papa no perdono
+6 # todo lo que pareceEl papa no perdono 02/05/2013 18:07
El portavoz del Grupo Municipal del BNG en el Ayuntamiento de A Coruña, Xosé Manuel Carril, ha pedido al alcalde herculino, Carlos Negreira, que demande al exalcalde socialista Francisco Vázquez y a los promotores de Someso por los daños y perjuicios causados en su actuación en este caso.
Es una noticia que a mi siempre me extraño que no saliera en la Voz,en la Opinion salia todos los dias y ahora tambien ya empieza de nuevo,el PAPA le debio perdonar los pecados mortales ,los veniales no.¿como serian? yo no se nada,lean la OPINION que lo deja guapo
Responder | Denunciar ante o administrador
29.000 millones
+5 # en euros29.000 millones 02/05/2013 18:33
En unos diez años hemos vendido empresas por ese importe,Swuis Foods se hizo con Leche Celta,El banco Popular 1.300 por B.Pastor,el grupo Kesa la cadena San Luis,dos años despues Comunitel,Marti nsa compro Fadesa.Celsa compro Hierros Añon,Gas Natural compro Fenosa por 16.700. Transportes Azkar vendida a Dachser,ahora Pemex nos compra el 51%,las Cajas que teniamos en Galicia,a paseo,que no nos vendan milongas,que son buenas para bailar,pero todo lo demas historias....
Responder | Denunciar ante o administrador
Eu...Kiños
+7 # capitalismo pra os de sempreEu...Kiños 02/05/2013 19:36
Non e prato de bon gusto ver como se esfuman empresas galegas.Pero cando parte distas foron desangradas levandoas a bancarrota polos mesmos codiciosos de sempre sen importarlle os postos de traballo,non e tan malo vender sempre que se garantice un salario os seus traballadores sen exiliar a ubicacion das instalacions.Da banca e as caixas galegas millor nin falar,pois inasumible que as perdas sexan sufragadas con deficit publico mentres os inversores e altos executivos son os beneficiados.Is ta espiral arbitraria non deberia seguir sucedendo.
Responder | Denunciar ante o administrador
Bien Esperanza
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013Bien Esperanza 02/05/2013 19:41
Pedir el cumplimiento del programa electoral no es desafíar a Mariano Rajoy. Es algo que pide todo votante del PP al que Mariano ha traicionado con medidas que hasta ahora evidencian un total continuismo con la nefasta época de ZP.
No se si entera el redactor de esta noticia que existe una total desafección con respecto al gobierno por parte de una gran mayoría de votantes del PP
Responder | Denunciar ante o administrador
Diego Calderon
+6 # a Eu...kiñosDiego Calderon 02/05/2013 20:09
Es mucho mas que eso,es la direccion de la empresa,ya no esta en nuestras manos,si una empresa tiene la sede oficial en...Donde tu quieras,el iva se va para alli,el impuesto de sociedades tambien y todos los impuestos que correspondan a esa empresa,¿donde crees que va a pagar impuestos el Banco de Galicia,y el Pastor? si estimado amigo,la recaudacion tributaria se nos puede ir de esa manera y sin impuestos nos quedamos huerfanos,Fenos a donde cotiza a hacienda,con ese dinero las autonomias donde se cotiza pueden hacer obras,la nuestra no,entiendo lo de los empleos,son muy importantes,
Responder | Denunciar ante o administrador
Moncho de Dios
+6 # a Eu...kiñosMoncho de Dios 02/05/2013 20:23
Hola Recismundo,mira uno de los problemas mas grande que tiene Cataluña es que las empresas se le marchen o que dejen de llegarle allí para instalarse,eso es una gran perdida del estado de bienestar,las cotizaciones,el dinero que mueven las empresas que no tienen nada que ver con los empleados es muy grande,los empleados no son ni con mucho en una empresa normal la mitad del gasto,hablandot e de multinacionales te diré que la empresa Reynolds de aluminio tenia empresas por varias partes del mundo,pero la manteca se la comian en Richdmond ,estado de Virginia .USA,tarjetas de credicto bancos renting y el dinero,de aqui para alla,
Responder | Denunciar ante o administrador
Moncho de Dios
+5 # a Eu...kiñosMoncho de Dios 02/05/2013 20:58
Por ponerte un simple ejemplo,ZARA,su s propietarios mayores están en la empresa y alrededor de ellos sus colaboradores,c omo comprenderás las decisiones se toman cerca de Amancio Ortega,te dire mas ,este señor esta montando una serie enorme de tiendas por todo el mundo pues menos el local que como es lógico tiene que estar en el país que se ponga la tienda,todo lo demás va desde Galicia,el aluminio,la decoración los mostradores,has ta las fichas que te dan para ir al probador,ese dinero es ganancia para aquí,segurament e muchas de las piezas que haga Pemex pues se harán donde quiera el que dirija la empresa en Mejico,el obrero indiscutiblemen te es mucho en una empresa ,pero tambien toda la cadena que hay detras de ella
Responder | Denunciar ante o administrador
LIBERTAD POPULAR
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013LIBERTAD POPULAR 03/05/2013 12:17
A verdade é que entendo o comentario de Moncho, chegando á conclusión que chega ,seguramente quéirannos vender como un logro a venda de Pemex,é ao revés ,nunha total ineficacia,sobr e todo dos dirixentes de devandita empresa que demostraron a súa falta de coñecementos e agora vendémoslla a unha empresa PUBLICA mejicana,o señor Feijoo amante da empresa privada ,dálle a razón a San Mateo,po las súas obras coñecerédelos,u nha cousa é falar e outra plantar trigo señor Feijo,ten obras boas pero noutras non lle vexo eu a....e aínda non hai nada de que a empresa estevendida,de momento e leria igual que nas eleccions de outubro,lerioa de politicos
Responder | Denunciar ante o administrador
LIBERTAD POPULAR
+7 # EL PAISLIBERTAD POPULAR 03/05/2013 12:42
El concurso de Barreras, que marcó el declive del sector naval en la ría de Vigo, ha acabado con una denuncia de la fiscalía, que consideró culpables al expresidente González Viñas y al consejero y exdirector económico financiero Fernando Vilariño Barreiro. El fiscal Juan Horro, en un informe emitido el pasado enero, concluyó que ambos eran los responsables de que la contabilidad de la compañía recogiese “de modo sistemático unos saldos deudores inexistentes que no cabe menos que considerar una seria irregularidades contable”. Ante la “gravedad de las conductas imputadas”, el fiscal solicita para cada uno de ellos una inhabilitación de tres años.
Responder | Denunciar ante o administrador
LIBERTAD POPULAR
+6 # fARO DE VIGOLIBERTAD POPULAR 03/05/2013 12:46
Pemex reconoció una doble finalidad en la toma de control de Barreras: por una parte, "transferir a medio plazo el conocimiento tecnológico de HJB (Hijos de J. Barreras) para crear la capacidad constructora de buques especializados en México", es decir, traspasar el know-how de Barreras a los astilleros aztecas; y por otra, "acelerar el proceso de renovación de la flota de barcos en general que sirven para la (compañía) paraestatal.
ESTA TOTALMENTE CLARITO,APRENDE N Y LUEGO DESPUES A LA MIERDA¡¡¡¡¡¡¡¡
Responder | Denunciar ante o administrador
LIBERTAD POPULAR
+7 # FARO DE VIGOLIBERTAD POPULAR 03/05/2013 12:59
Que la cuarta petrolera del mundo decida cruzar el charco y comprar Barreras es, para los sindicatos con representación mayoritaria en el naval de la ría de Vigo, cuanto menos, sorprendente. CIG, CC OO y UGT valoran las oportunidades de negocio que un gigante de los hidrocarburos como Pemex puede aportar al naval vigués, pero exigen conocer la "letra pequeña" del acuerdo y recuerdan que la compra de Barreras no soluciona los problemas del sector.
Responder | Denunciar ante o administrador
NA PEDRA DO LAR
+2 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013NA PEDRA DO LAR 03/05/2013 16:41
Mantiñan dous vellos unha conversa bastante duradeira e chea de consellos sabios do un ao outro e asi veña que dálle,o malo de todo isto é a miña mala memoria que se me esqueceron todos menos un.Mira Manuel si queres que o gato cóllache ratons e mátechos non lle deas moita comida,pois si esta moi mantido esquécenselles as ganas de supervivencia ,ti dálle mais ben pouco para que o gato teña ganas para comer e o can na horta para que ladre si achéga alguén
Responder | Denunciar ante o administrador
Una nueva vida
+6 # no sabemos ni copiarUna nueva vida 03/05/2013 17:59
La economía estadounidense creó 165.000 empleos durante el pasado mes de abril, una cifra por encima de las expectativas de 145.000 nuevos empleos, que ha permitido rebajar en una décima la tasa de paro, hasta el 7,5%, según los datos publicados por el Departamento de Trabajo.
UN 7.5% DE PARO,EN ECONOMIA EL TENER MENOS DEL 6% O 7% ES MALO ,YA SE QUE PUEDE NO SER ENTENDIDO,PERO ES ASI,
Responder | Denunciar ante o administrador
VISION
+2 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013VISION 03/05/2013 18:06
El diario Reforma recoge declaraciones de un consejero de Pemex, Fortunato Álvarez, quien se manifiesta en ese sentido y apunta que el coste de cada uno de estos buques hotel sería de 320 millones de dólares.
El consejero precisa al diario azteca que el objetivo pasa por construir siete floteles, con la condición de que, por lo menos, se hagan dos en México, a fin de "promover el empleo y traer tecnología".
Responder | Denunciar ante o administrador
NO VISION
+2 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013NO VISION 03/05/2013 18:11
Nuestros afamados encajes,"vendim os" las técnicas por todas las partes,desde los cartones hasta como se hacia,ahora ya hay personas que lo saben hacer en sitios insospechados,e nseñados por nuestras paisanas,no se daban de cuenta que estaban vendiendo la artesanía de sus antepasados y que tenían que guardarlo como oro en paño,no le enseñes, véndelos, aquí es al revés,no le des comida dale una caña para pescar y enséñale,nuestr a artesanía debe ser bien conservada
Responder | Denunciar ante o administrador
UN CAMELLAN
+2 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013UN CAMELLAN 03/05/2013 18:42
Á vista das previsións podemos dicir que a economía española non empezará a recuperarse realmente ata o ano 2016. Os datos de paro son os máis alarmantes. Máis da cuarta parte da poboación non ten traballo e as perspectivas non son nada favorables para os próximos anos. Isto implica unha disminución do nivel de ingresos nos fogares españois e polo tanto, caída do consumo e da produción.
Responder | Denunciar ante o administrador
GRANDES IMPERIOS
+1 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013GRANDES IMPERIOS 03/05/2013 19:07
Griegos, romanos, sumerios, troyanos, babilonios, mayas... Todos los antiguos imperios han acabado extinguiéndose por completo.

Es bueno para la evolución del hombre,es una forma de estirar el cuerpo después de que al final llevas mucho tiempo sentado,al venir otro imperio vienen ideas nuevas,Europa lleva muchos años jugando en toda la tierra ,si veis las posesiones de Europa en el siglo XVII,cubrian el mundo entero,hoy casi no quedan y se acabaran todas
Responder | Denunciar ante o administrador
Juan Ramon Alvarez
+2 # Eu.KiñosJuan Ramon Alvarez 03/05/2013 19:26
Contestarle tambien a Eu.Kiños que Galicia como siga asi no va a tener que vender nada lo unico que le va a quedar es la mano de obra las personas que se tendran que marchar al extranjero y aun tendremos que decir gracias tu eres joven pero por 1960 teniamos que pedirle permiso a la guardia civil y llevar del cura un papel de buena conducta aun para trabajar para emigrar mira que teniamos que jodernos pues ahora igual nos quedamos sin nada no tenemos ni una sola entidad financiera que es la sangre de la economia
Responder | Denunciar ante o administrador
Eu...Kiños
+7 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013Eu...Kiños 03/05/2013 20:25
Non vaiamos a comparar a xestion empresarial de amancio ortega con por exemplo pescanova,arrui nada pola ineficacia e codicia dos seus administradores que non dan tapado os seus petos inconformistas. A quen se lle pode culpar disto senon a os seus altos executivos??a Feijoo non o creo.Cada empresa privada ten os seus maximos responsables tanto no exito como do desastre empresarial.
Unha empresa xa case inactiva e arruinada non coido de irresponsabilid ade vendela ao estranxeiro si aporta mais beneficio despois que antes da venda,pois de que sirve unha empresa galega desmantelada sen apenas actividade.As arcas publicas non poden estar pra beneficiar e sosteñer as ineficiencias empresariais o u executivas.
Responder | Denunciar ante o administrador
Eu...Kiños
+7 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013Eu...Kiños 04/05/2013 08:31
Cito a Juan Ramon Alvarez:
Contestarle tambien a Eu.Kiños que Galicia como siga asi no va a tener que vender nada lo unico que le va a quedar es la mano de obra las personas que se tendran que marchar al extranjero y aun tendremos que decir gracias tu eres joven pero por 1960 teniamos que pedirle permiso a la guardia civil y llevar del cura un papel de buena conducta aun para trabajar para emigrar mira que teniamos que jodernos pues ahora igual nos quedamos sin nada no tenemos ni una sola entidad financiera que es la sangre de la economia

Non necesariamente cando se vende unha empresa sempre e negativo pra os traballadores da empresa a ofertar.En ocasions mais ben pasa o contrario reforzandose a economia empresarial cunha direcion mais eficiente sosteñendo e incluso ampliando o plantel tecnico.
non e placito que as empresas galegas pasen a mans estranxeiras,cl aro que non!pero isas decisions moveas o mercado,e cando unha empresa por mala xestion situase en estado insolvente,todo apunta a que os mercados devoren o que poda quedar.Unha vez chegado ista situacion o mellor e a intervencion gubernamental pra si se pode mediar e garanticiar a actividade laboral.
A principal cuestion que nos pode levar isto e a de depurar responsabilidad es.A quen se lle podria culpar??

Outra cousa diversa e a perda de empresas viables e solventes!!
Responder | Denunciar ante o administrador
PEMEX
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013PEMEX 04/05/2013 10:57
La campaña ha transcurrido con cierta tranquilidad. El gran asunto de la misma han sido los contratos que la petrolera Pemex firmó con los astilleros Navantia y Barreras que, dado el impacto para un sector vital de Galicia y la buena imagen ante el electorado que esto trae al actual presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, la oposición se empeña en desacreditar por, en su opinión, inexistentes.
CAMPAÑA DE OCTUBRE 2012 en el ABC (NO ERA VENTA)
Responder | Denunciar ante o administrador
PEMEX
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013PEMEX 04/05/2013 10:59
El candidato del PP a la presidencia de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijoo, ha mantenido esta tarde un encuentro con empresarios de Ferrol, en el que ha asegurado que los contratos de Pemex son reales y que poner en duda la honestidad de la petrolera mexicana puede hacer peligrar «una gran oportunidad» de negocio y crecimiento para Galicia.

11/10/2012 VOZ DE GALICIA,,ERAN CONTRATOS ,NO ERA VENTA Y SE DECIA QUE YA ESTABAN LOS CONTRATOS,(A MI QUE NO ME MIENTAN )
Responder | Denunciar ante o administrador
PEMEX
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013PEMEX 04/05/2013 11:01
El Gobierno gallego negó que no existan tales contratos y remitió al comunicado de Pemex en el que la petrolera mexicana asegura que su filial, PMI ha firmado, «tras meses de negociaciones contratos para la construcción de dos floteles en los astilleros de Navantia e Hijos de J. Barreras». «Estos contratos», explica Pemex en su comunicado que PMI identificó «oportunidades altamente competitivas en Galicia para proveer servicios de alojamiento para el personal de plataformas y que el pasado 19 de septiembre se firmó el contrato tras meses de negociaciones». VOZ DE GALICIA 28 09 2012
Responder | Denunciar ante o administrador
PEMEX
+7 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013PEMEX 04/05/2013 11:22
Luego aqui se trata de que alguien engaño,en un principio no se habla de vender ,se dice de contratos,ahora nos vienen con las ventas,yo Moncho de Dios ,te digo que soy votante del PP,pero no le consiento a ningun presidente que lleve mi voto el que no me aclare los temas y te digo mas ,tal como estan las circustancias lo volveria a votar ,pues es el mejor o el menos malo de todos los demas,por eso yo pido listas abiertas,
Responder | Denunciar ante o administrador
PEMEX
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013PEMEX 04/05/2013 11:28
Tambien quiero decirte que nada dije del Banco Pastor,del Etchevarria de Pescanova,pues considero que ahi no metio la pata el sr Feijoo,pero en Pemex si ,pues fue una de los temas mas discutidos en las ultimas elecciones y ya se hablaba de un terreno en el nuevo muelle de A Coruña,que tu me digas que es mejor que se queden ahi los puestos de trabajo,a eso yo te digo que si,pero por cuanto tiempo,yo ya lo vivi con Fenosa,lo de Amancio Ortega era para decirte que donde este el JEFE se pueden pedir muchos trabajos y a PEMEX lo compra una empresa publica mejicana,critic o al presidente donde mi opinion creo que no lo hizo bien,yo no como a su cuenta
Responder | Denunciar ante o administrador
PEMEX
+7 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013PEMEX 04/05/2013 11:44
Elecciones gallegas 2012 Feijoo garantiza en Ferrol los contratos con Pemex

Advierte de que poner en duda los acuerdos hace peligrar «una gran oportunidad» de negocio.

Tenemos que seguir muy de cerca sus promesas, aquí ya no vale decir que es James Bond con permiso para matar.seamos serios y no fanáticos donde los nuestros tienen permiso para hacer lo que les de la gana y solamente criticamos lo que hacen los contrarios
Responder | Denunciar ante o administrador
Juan Ramon Alvarez
+5 # a Eu.KiñosJuan Ramon Alvarez 04/05/2013 12:27
Pues claro que al final la mejor soluccion es la que menos daño haga lo que hay que mirar es porque llegamos a esa situacion por supuesto que los dirigentes de Pemex tuvieron mucha mas culpa que los empleados de a pie los trabajadores pero hay dos razonamientos uno nos estamos quedando sin empresas del cual yo opino igual que tu salvar por lo menos los obreros y dos aqui al no tener empresas estamos mal despues viene la ultima al ser una empresa publica de alla los obreros de alli van a reclamar los puestos de trabajo para ellos como logico es te imaginas a una empresa publica española invirtiendo en Suiza que diriamos nosotros y esto se politizo
Responder | Denunciar ante o administrador
el libro de la vida
+7 # un abuelo se lo da a un nietoel libro de la vida 04/05/2013 16:03
Sergio va a recibir un regalo muy especial por su décimo aniversario. Un libro... ¡con las páginas en blanco! ¿Qué sentido tiene un regalo así? Su abuelo se encargará de explicarle que debe ser él mismo quien, día a día, vaya escribiendo la historia más importante: su propia vida, en la que él es el único protagonista.
Lo considero un buen regalo para un niño de diez años y que de ahi en adelante vaya escribiendo su propia vida,hasta el final,un capitulo grande por año y que lo vaya leyendo,cuando sea mayor esa sera su mejor libro unico
Responder | Denunciar ante o administrador
Eu...Kiños
+7 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013Eu...Kiños 04/05/2013 17:50
Cito a el libro de la vida:
Sergio va a recibir un regalo muy especial por su décimo aniversario. Un libro... ¡con las páginas en blanco! ¿Qué sentido tiene un regalo así? Su abuelo se encargará de explicarle que debe ser él mismo quien, día a día, vaya escribiendo la historia más importante: su propia vida, en la que él es el único protagonista.
Lo considero un buen regalo para un niño de diez años y que de ahi en adelante vaya escribiendo su propia vida,hasta el final,un capitulo grande por año y que lo vaya leyendo,cuando sea mayor esa sera su mejor libro unico

Por suposto que si,pois non hai historia mais importante cada dun mesmo!!Intelixe nte agasallo
Responder | Denunciar ante o administrador
REGENERACION
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013REGENERACION 04/05/2013 18:00
O vello debe ceder o seu lugar ao novo. Así é o proceso da regeneración, ou renacimiento; pero ningún renacimiento é fácil e ademais o vello resístese a morrer. Achámonos nunha época de morte, e de comezo da nova vida. Nin os líderes políticos conseguen aliviar este proceso de cambio doloroso, que non exceptúa a ninguén. Ante a discriminación de todo tipo e o racismo. Son tentativas fútiles de achar un culpable, alguén a quen responsabilizar do que pasa. A nova vida que nace aínda é fráxil, e a supervivencia dista de acharse asegurada.
Responder | Denunciar ante o administrador
TODO O REVES
+2 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013TODO O REVES 04/05/2013 18:21
Deberíase empezar morrendo e así ese trauma está superado.
Logo espertas nunha residencia mellorando día a día.
Despois bótanche da residencia porque estás ben e o primeiro que fas é cobrar a túa pensión.
Logo no teu primeiro día de traballo danche un reloxo de ouro.
Traballas 40 anos ata que sexas bastante mozo como para gozar do retiro da vida laboral.
Entón vas de festa en festa, bebes, practicas o sexo e logo empezas o colexio, xogando cos teus amigos, sen ningún tipo de obrigación, ata que sexas bebé, e os últimos 9 meses pásasche flotando tranquilo, con calefacción central,
E ao final abandonas este mundo nun orgasmo.
Responder | Denunciar ante o administrador
MIS DECISIONES
+6 # SON MIAS Y DE NADIE MASMIS DECISIONES 04/05/2013 22:59
A vida é unha constante toma de decisións. Non sempre eliximos a correcta ou a que máis non convén pero vémonos obrigados a elixir deixando atrás a outra posibilidade. Unha delgada liña, case imperceptible, e en ocasións punzante e dolorosa, separa as decisións polas que nos decantamos na vida. Con todo; asómbrame como algunhas persoas son capaces de vivir, moito tempo, subidas nesa cordo floja aguantando o equilibrio e sen tomar nunca partido por unha banda ou outro. Persoas que non se mollan. Elas considéranse neutrales; non conflictivas. Eu considéroas cobardes. Recoñezo que eu son un extremo oposto, case a piques de radical, en dicir sempre (sen faltar o respecto) o que penso. E ás veces, creo que, debería aprender a ser máis prudente, menos espontánea e ha gardar me as miñas opinións...Pero si iso ocorrese deixaría de ser eu.
Responder | Denunciar ante o administrador
Manuel Romero
+7 # A Kiños y a MonchoManuel Romero 05/05/2013 14:13
Entiendo perfectamente los dos puntos de vista y no me quiero poner como juez de nada ,solamente dar mi opinion como uno mas,estando de acuerdo con los dos y que los dos seguro llegan al mismo punto,noto en Moncho un ligero enfado por como se llevo el tema ,el esta mirando lo que se hablo en Octubre del año pasado y ve que no concuerda con lo que se hizo,todos queremos los puestos de trabajo ,solo faltaría ,es muy distinto trabajar al lado de tu casa
Responder | Denunciar ante o administrador
menos eu.TODOS
0 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013menos eu.TODOS 06/05/2013 18:20
todo o mundo quere cambiar a humanidade pero non quere cambiarse a si mesmo. O hoxe, demanda que hai que someterse a un proceso de alquimia que nos permita saír da zona de confort na que nos atopamos para poder pasar a liderar nosas vidas desde a responsabilidad e e con obxecto de conseguir ser libres e poder atopar nosa propia felicidade
Responder | Denunciar ante o administrador
LILI MARLENE
+1 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013LILI MARLENE 12/05/2013 12:50
Esta luna en ruinas sabe que pasó
mira mi uniforme mi honor me lo cosió
fui un mal soldado, me vendí
pero al final he vuelto a ti
por ti Lili Marlene
por ti Lili Marlene

Yo busqué la muerte, casi la encontré
nunca me escribiste, nunca te escribí
pero maté pensando en ti
jamás lloré, jamás reí
por ti Lili Marlene
por ti Lili Marlene
Responder | Denunciar ante o administrador
LILI MARLENE
+1 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013LILI MARLENE 12/05/2013 12:50
Nunca me dijeron que es lo que hay que hacer
salvese quien pueda, locos al poder
y una explosión me habló de ti
ni esta mal ni está bien
por ti Lili Marlene
por ti Lili Marlene

No te envenenes, deja de llorar
quise ser un heroe, otra vez será
no fui un valiente ya lo se
me siento mal, me siento bien
por ti Lili Marlene
por ti Lili Marlene
Responder | Denunciar ante o administrador
O XORNALISTA
0 # RE: A Xornada de Juanillo 28-04-2013O XORNALISTA 12/05/2013 21:55
é CERTO QUE Os MALES QUE ESTA A PASAR O noso PAIS SON GRANDES E ASI CREÉMOLO ,O QUE XA NON APOIO É A CARGA TAN MAL REPARTIDA QUE Os GOBERNOS DE QUENDA FANNOS PASAR,ASI CALQUERA GOBERNA ,FODENDO Ao POBO,NON HAI QUE ESTUDAR MOITAS CARREIRAS,SI PARA QUE COMAN UNS HAI QUE MATAR A FAME Ao RESTO,EU NON O VEXO CLARO,ME GUSTARIA QUE O GRAN CEREBRO QUE TEN O noso MINISTRO DE FACENDA O SEÑOR MONTORO FUNCIONÁSELLE ALGUN DIA Á SEMANA E QUE ESES DIAS APUNTASE O QUE DEBE DE FACER,IMOS SEN RUMBO,OJALA SALGAMOS ADIANTE POLOS nosos MERITOS ,POIS POLA DELES O BVEO MAL,EU NON ENTENDO COMO ESTAS NOTICIAS NON SAEN NOUTROS LUGARES
Responder | Denunciar ante o administrador