1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

O Ordes de Juanillo camiña a consolidarse na fase de ascenso a 2ªB

Xornada na que cabe destacar a gran victoria do Balonmán Camariñas que loitou contra o rival que era o líder e contra unha arbitraxe calamitosa, feita adrede, pero que non puido ante o orgullo e tesón dos nosos. Falando xa de fúbol, o FC Camariñas non é capaz de gañar para sair dos postos perigosos, o Camelle é líder en solitario mentras que o Porteño e o Xaviña perderon os seus encontros. Pero con todo, novamente a machada da xornada provén dun conxunto humilde, o Ordes, que pensado para loitar pola permanencia na Terceira División, a base de boas fichaxes e unha gran planificación, asombra a todo o universo futbolístico galego e xa marcha cuarto da competición. Directo a toda unha señora fase de ascenso a Segunda División B. Que siga a racha.

TERCEIRA DIVISIÓN
ALONDRAS 0-1 ORDES

Pois si, estamos en postos de fase de ascenso!. Nova victoria nun campo difícil como é o do Alondras ante un bó rival que nos puxo as cousas moi difíciles. Tres puntos de ouro que nos colocan cuartos a tan só un punto do Compostela que é terceiro.
Foi un partido duro dende o inicio, cunhas condicións climatolóxicas adversas que impediron ver un bó fútbol, motivo polo cal a loita física foi clave, sobre todo na segunda metade, onde defensivamente estivemos moi ordenados e fortes para aguantar o gol de ventaxa que acadáramos na primeira metade, cando Álex Castro marcou o gol que a postre nos daría a victoria.
Queda moita liga, e sabemos que cada vez vai custar máis o gañar partidos, somos moitos os equipos que estamos na pelexa polo terceiro e cuarto posto, equipos que teñen o dobre de presuposto que nós como o Pontevedra, Deportivo B, Cerceda, Somozas..., pero a ilusión témola e intentaremos estar ahí arriba o máximo de xornadas posibles, por intentalo non vai quedar. A vindeira semana teremos partido de rivalidade, recibimos ao Cerceda.

PRIMEIRA REXIONAL
CAMARIÑAS 2-2 LAMELA

Empate do Camariñas que lle serve para sumar un puntiño máis ante un rival que tamén está a loitar por sair dos postos de perigo. Tiveron que remontar un gol en contra os Camariñáns xa que os visitantes adiantaríanse no marcador nos inicios do mesmo. Foi Álex que acadou os dous goles que servían para remontar pero finalmente o conxunto visitante, marcaría o segundo gol que lle daría o empate. Tivo ocasións o Camariñas pero non acertou a marcar.
Segue o Camariñas tan só un punto por enriba dos postos descenso, un descenso que o marca o Ponteceso, e pese a non perder nas últimas tres xornadas, o cadro da terra das palilleiras está nunha situación perigosa. A próxima xornada o Camariñas xoga en Bertamiráns ante o Bertamiráns B.

TERCEIRA REXIONAL
XAVIÑA 1-3 AMEIXENDA

Derrota do Xaviña de Pirucho que lle sobraron os derradeiros 10 minutos de partido. Está sendo un suplicio para o Xaviña, os últimos minutos dos encontros que xoga xa que é donde está a perder os partidos, e contra o Ameixenda voltoulle a pasar. Tras unha primeira metade boa, na que se adiantou no marcador o conxunto Xaviñán por mediación de "Gatuso", o conxunto de Pirucho caeu a plomo nos minutos finais e veu como o Ameixenda lle remontaba o partido. Teñen que aprender destas derrotas os Xaviñáns e para que non volte a pasar máis veces. A vindeira semana o Xaviña xoga en Nantón.

MUXÍA 1-2 CAMELLE

Victoria do Camelle de Pupus que lle da o liderato en solitario a un Camelle que está demostrando que vai moi en serio e que xa é un aspirante non só ao ascenso, se non a ser campión de liga. Victoria moi traballada nun campo enlamado e ante un bó rival como é o equipo de Papi, o Muxía, que se poñería por diante no marcador para facer o máis difícil todavía, ter que remontar, e así o fixo o conxunto de Camelle que estaba apoiado na grada polos seus incondicionais que viron como os goles de Tedín primeiro e de mario despois, lles daban a victoria e o liderato en solitario.
Está o Camelle nun gran momento de forma e vai ser moi difícil desbancalo dese primeiro posto que sostenta con tres puntos de ventaxa sobre o Independiente de Carballo e 6 sobre o Porteño. A próxima xornada, o Camelle descansará.

LAXE 1-0 PORTEÑO
Derrota do Porteño de Gerpe que está nunha racha moi mala de resultados dende que comezou o ano 2013. Cando a dinámica é derrotista, a sorte nunca axuda, así o Porteño ante o Laxe tivo moitas ocasións e mereceu un resultado mellor, pero o balón non quixo entrar, e cando é así, é imposible gañar partidos. Agora mesmo o Porteño é terceiro a tres puntos do Independiente que é segundo e a seis do líder, o Camelle.
Non teñen que caer no pesismismo as da Ponte do Porto, pois son rachas malas das que se sae con traballo e só se necesita un resultado positivo que estamos seguros o van acadar a vindeira xornada na que recibirán ao Alcaián.

COPA DA COSTA XUVENIL
CAMARIÑAS OS LEÓNS 3-2 BAIO

Victoria moi traballada e merecida do Camariñas de Andrés, que derrotaron ao Baio nun partido moi disputado e emocionante. Hai unha cousa que é certa, cando estes rapaces queren, poden, e para mostra un botón. Sairon a xogar sen complexos con gañas e ilusión e o Camariñas gañoulle a un Baio que si lle plantou cara, pero que tivo que rendirse a maior calidade Camariñana. A próxima xornada o Camariñas recibe ao Muros.

LIGA CADETE
PORTEÑO 0-3 MUXÍA

Derrota do Porteño de Ordóñez que caeu ante un Muxía que foi superior como así o demostra o marcador final. Está o Porteño nunha dinámica derrotista, onde os resultados son negativos pero a ilusión dos rapaces é clave para voltar a gañar de novo. A vindeira xornada o Porteño xoga en Santa Comba ante o Xallas de Santa Comba.

LIGA INFANTIL
AS BALEAS 2-5 CORISTANCO

Derrota sorprendente dos rapaces de VI ante un rival teóricamente inferior pero que debido ao mal partido dos de Camariñas, conseguiron gañar por un resultado claro. Adrián e Pablo foron os autores dos goles das Baleas. Non foi un bó día para os rapaces de Vi, que viron como deste xeito se freaba a magnífica racha que estaban a atravesar. Toca olvidar esta derrota e a próxima xornada As Baleas descansará.

LIGA DE VETERÁNS
PRIMEIRA DIVISIÓN
BERGANTIÑOS 5-3 CAMARIÑAS

Derrota do Camariñas que intentou por tódolos xeitos sacar algo positivo deste partido pero todo esforzo non serviu de moito. Pese a derrota, gran traballo do Camariñas que vendeu cara a súa pel para tratar de evitar unha derrota que conducirá salvo miragre á segunda división. A vindeira xornada o Camariñas recibe ao Baio.

SEGUNDA DIVISIÓN
AUGALADA 1-2 PORTEÑO

Victoria do Porteño en Augalada nun partido no que por fin unha victoria a domicilio. Tardou, pero o Porteño rompeu esa racha negativa que estaba a atravesar nun partido onde foi mellor que o rival ao longo dos 90 minutos. Toca continuar esta racha e para elo ten que ganarlle ao Sofán, conxunto que recibirá a próxima xornada.

SOFÁN 0-1 CAMELLE

Nova victoria do Camelle, esta vez a súa víctima foi o Sofán. Partidazo xogado nun campo enlamado que non impedio que o Camelle fora mellor que o rival e que se levara os tres puntos. Está o Camelle a seis puntiños do ascenso cando quedan 7 xornadas, serán capaces de conseguilo?.A vindeira xornada o Camelle recibe ao Malpica.

BALONMÁN
FASE DE ASCENSO MASCULINA
BALONMÁN CAMARIÑAS 28-25 VITALDENT BALONMÁN PONTEVEDRA

Que grandes sodes!!!.
Partidazo do Camariñas de Fran Puga, que tivo que loitar ante o rival que era o líder e ante unha dupla arbitral que veu a tratar por tódolos medios de que os Camariñáns perderan, pero non foi así, o Pavillón do Areal cheo, ateigado de afecionados que levaron no aire ao conxunto local que xogou unha das mellores primeiras metades que se recordan dende a súa existencia.
Tras ese dominio e cun marcador de dez goles arriba, apereceron os árbitros para meter no partido aos Pontevedreses cunhas decisións que clamaron ao ceo, pero Camariñas e os seus demostraron que nin con esas iban a gañar os visitantes e cun parcial de  4-0 nos momentos finais, sentenciaron o encontro.
Basta xa!, destas actuacións arbitrais, non queremos que nos deen nada, pero tampouco que nos quiten. Impresionante todo o plantel do Camariñas pero Perón con 7 goles e Catalán con 6 foron os destacados do mesmo. Toca seguir remando, e pensar no seguinte rival, que será o Granitos Ibéricos Carballal.

PRIMEIRA AUTONÓMICA FEMENINA
BALONMÁN CAMARIÑAS 21-22 BALONMÁN TUI

Derrota pola mínima das mulleres de moncho nun partido que puideron gañar as nosas pero que finalmente quenes se levaron o gato a auga foron as da terra do deza. Partido moi igualado que se vía que iba a gañar o conxunto que menos erros cometese nos minutos finais, e por desgracia, foron as de Lalín. Toca seguir remando e ir a por todas na seguinte xornada que visitarán ao Porriño.

LIGA XUVENIL MASCULINA

Descansou o Balonmán Camariñas que xogarán en Viveiro a próxima xornada.

LIGA CADETE FEMENINA
CORETI LALÍN B 26-19 BALONMÁN CAMARIÑAS

Derrota das Camariñanas na última xornada de liga nun partido nas que as nosas non tiveron opción a victoria xa que estiveron erráticas en ataque e defensa en moitos momentos decisivos do encontro. Foi unha tempada regular con altibaixos nas que as de camariñas dérono todo na cancha a pesar de que os resultados non fosen todo o bos que quixeran.

LIGA INFANTIL FEMENINA
Descansaron as Camariñanas nesta derradeira xornada de liga.

Isto foi todo cando dou a xornada, como sempre CAMARINAS.EU contouvos todo canto aconteceu cós nosos equipos. CAMARINAS.EU  a web que vive o deporte!!!!!

Comentarios   

Juan Ramon Alvarez
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Juan Ramon Alvarez 19/02/2013 14:33
SEGUIMOS INFORMANDO..SIN MEDO E SIN COACCIONS...SOM OS LIBRES
(ISO E O QUE DEBERIA PEROCUPARLLES A ALGUNS)
Ya empiezas insultando,falt ando al respeto,eres el maleducado de siempre y lo malo es que no te enteras,no tienes porque tenerle miedo a nadie,ni tampoco pensar en si preocupas a alguno,tu di lo que sepas,que es en parte tu misión,no arruines tu diario,como dicen ahí comentaristas de que te quieren ver arruinado algunos DEUSES GRIEGOS tu eres el dueño ,escribe lo que te apetezca y no seas cobarde
Responder | Denunciar ante o administrador
Juan Ramon Alvarez
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Juan Ramon Alvarez 19/02/2013 14:43
Y ahora ya voy a algo mas serio la corrupción no nos espantemos lo que esta saliendo es solamente la punta del iceberg es mucho mas grande de lo que se pueda pensar ni imaginar no me sorprendo en nada se me están abriendo los ojos de tal forma que lo estoy viendo todo claro os acordáis de las mafias en América eran los jefes y luego los matones y los matones cuanto mas tontos fueran mejor no vaya a ser que aprendieran aquí la mayoría de los que están en segundos puestos de la pirámide no saben nada
Responder | Denunciar ante o administrador
Manuel Rodriguez
+7 # a RecismundoManuel Rodriguez 19/02/2013 15:26
Le contesto a usted pues en el Diario camariñan no pone nombre,lo hago para decirle que todos los pensamientos son honorables y ninguno es deshonesto,son temas que hacen daño
Responder | Denunciar ante o administrador
Mundo Insolito
+7 # perdone sr PresidenteMundo Insolito 19/02/2013 15:43
RAJOY PEDIRA " CONTROLES RIGUROSOS PARA FRENAR A QUIENES ENTRAN EN POLITICA A ROBAR "
Nunca es tarde si la dicha es buena,pero sinceramente a mi esta noticia me manda al mundo insolito,en politica suben quienes ustedes quieren sr Rajoy,el pueblo no pinta nada,espero que se entere aunque creo que esta de sobra enterado,nos comprendemos porque los dos somos gallegos y esto me suena a RETRANCA
Responder | Denunciar ante o administrador
Pies de barro
0 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Pies de barro 19/02/2013 17:58
Si los pies son de barro pronto se cae el cuerpo entero,cuando lo que pretendemos es defender lo indefendible las tempestades nos caen en la propia cara es como uno que escupe para arriba o uno que le mea al viento,si pusiste unos titulares faltandole al respeto a muchas personas lo minimo es narrarlas en toda su amplitud,no dejando a las personas completamente indefensas pues se pùede pensar algo que no es,no eres dueño de tus propios actos y eso es lo que las personas deben de ver de tu forma de ser
Responder | Denunciar ante o administrador
Dinosaurios
0 # no mueren ni con meteoritosDinosaurios 19/02/2013 18:12
Nos referimos como no puede ser de otra manera a la muerte en politica,( DINOSAURIOS),qu e hoy en dia ya estan completamente desfasados de la problematica de la juventud,no pueden estar nuestros hijos en manos de personas que debido a su edad ya tenian que estar retirados y dejar paso a la agelidad mental de los mas jovenes,gente mayor que ya esta mas en otras historias,que debian contarle historias a sus nietos,no veis lo que estais dejando, nuestros hijos sin trabajo, emigrando no veis que ya no sois la soluccion ,no lo ven los partidos politicos que se quedan dormidos en el parlamento NO LO VEN
Responder | Denunciar ante o administrador
Dinosaurios
0 # no mueren ni con meteoritosDinosaurios 19/02/2013 18:17
Y que son lo que ven los jovenes en vosotros,¿que ven?no pueden ver nada solo sois ejemplo de una mala politica que se va degradando cada dia mas,el que no vale fuera a la calle y quien lo pone fuera si el pueblo no puede decidir si el unico que decide es el jefe de cada mafia o no veis que hacen mafias entre ellos para perpetuarse en la eternidad y asi nos luce
Responder | Denunciar ante o administrador
Imputado
0 # derechos y garantias.Imputado 19/02/2013 18:24
Se observan una serie de principios en su favor,como la presuncion de INOCENCIA,que indica que el imputado es inocente siempre y cuando no haya sentencia condenatoria en su contra.
Todo imputado podra hacer valer,hasta le terminacion del proceso,los derechos y garantias que le confieren las leyes
Responder | Denunciar ante o administrador
Imputado
0 # el alcalde esta imputadoImputado 19/02/2013 18:38
Nuestro alcalde esta imputado,pero tiene todo el derecho del mundo a la presuncion de inocencia,es la primera vez que sepa yo que se hablan aqui de estos temas pero ya CHEIRA las tonterias que se estan leyendo y no nos queremos poner con nadie ni entrar en discusiones bizantinas entanto y cuanto notamos que el madrileño y Olveira son la misma persona que ahora lo que hacen es ir por unos caminos pantanosos de todas formas esta en su derecho le vamos a dar la libertad que el no da a los demas.
Responder | Denunciar ante o administrador
Juan Ramon Alvarez
+6 # al ¿ madrileño ?Juan Ramon Alvarez 19/02/2013 18:46
Usted se esta quedando atrasado aqui ya llevamos meses diciendo que la eleccion del candidato a todo debia ser por los militantes amigo mio para acabar de una vez con los coros de niños bonitos y su usted le tiene algo que preguntar a Dios hagalo amigo mio pero no esconda la mano como el OLVEIRAMADRILEÑ O,a quien quiere usted engañar que se cree un Barcenas con sus papeles.pobre hombre aun esta en el CATON
Responder | Denunciar ante o administrador
Juan Ramon Alvarez
+5 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Juan Ramon Alvarez 19/02/2013 18:52
Se te ve el plumero Olveira y eres....No tienes cojones para ir contra Daniel de frente y vas de medio lado inventandote personajes que no existen que son tu mente oscura y mala,cuando tienes todo el derecho del mundo y la libertad para hacerlo de frente ,se honrado,te pregunto ¿TU CREES QUE EL PUEBLO QUIERE A UNA PERSONA QUE ENGAÑA Y MIENTE SIN PARAR?
Responder | Denunciar ante o administrador
Manuel Rodriguez
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Manuel Rodriguez 19/02/2013 19:02
Estoy muy de acuerdo con el tema de los dinosaurios,per sonas que se atribuyen el poder del partido y no lo sueltan siendo los que tienen que elegirlos los que el eligio y claro como van a poner fuera al que los eligio y entramos en un circulo vicioso donde llega la decadencia pues no hay renovacion hasta la pudedumbre
Responder | Denunciar ante o administrador
Roberto Bencal
+4 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Roberto Bencal 19/02/2013 19:13
Pues creo que por lo que aqui se ve lo que buacais es encontrar personas preparadas en todos los partidos sea el que sea,me apunto a la idea pues asi siempre tendremos gente preparada y hay alguien que este negativo para esta idea y que insulten por pensar asi,la verdad no lo entiendo por eso me uno a esta opinion totalmente de acuerdo elegir los mejores no los mediocres que se creen que porque no tienen miedo o gritan son los mejores
Responder | Denunciar ante o administrador
Juan Ramon Alvarez
+6 # el marido de Ana MatoJuan Ramon Alvarez 19/02/2013 19:35
este es un golfo de aqui te espero no se cuantos millones se cobro parece que a este ya le llego la justicia ,señores jueces ponganse a trabajar,ya sabemos ya lo dije por la mañana que esto esta llenbo de chorizos
Responder | Denunciar ante o administrador
Mundo Insolito
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Mundo Insolito 19/02/2013 19:46
Me voy quedar perplejo el marido de anita la mato cobro mas de 500.000 euros ,quien los pillara por eso me quedo como estaba sin nada de la trama GURTEL,este gurtel es mucho es la hostia le debian dar el premio nobel de economia
Responder | Denunciar ante o administrador
Eu...Kiños
+4 # Divagar gratuitamenteEu...Kiños 19/02/2013 20:13
polo tono de algun comentario gustariame comunicar que os comentarios de "Madrileño" no diario camariñan,non e ningun persoaxe ficticio creado dende a mente do Sr.Director.Mai s ben tratase dun home moi real con valores eticos e morais onde hoxe en dia non abundan,ademais do respeto remitido que caracteriza a unha persoa sensata e con coñecemento da coherencia.Dend e aqui trasmitolle os meus saudos como tamen a aquiles que cuestionan a sua identidade!!
Responder | Denunciar ante o administrador
Juan Ramon Alvarez
+6 # A RecismindoJuan Ramon Alvarez 19/02/2013 22:27
Mire usted hay cosas que no entiendo,en el comentario rf:61932 el sr Madrileño dice:AY MEU BEN QUERIDO GALICIAO QUE TEMOS QUE ESTAR A VER NESTES ACIAGOS DIAS,MEU SAN DIOSIÑO..esto no venia al caso de la conversacion,es tirar la piedra y esconder la mano.En el 62004,dice :Aqui se habla de DIOS y de los SANTOS,aqui puede que ya entre un poco de al caso,pero no entiendo lo que quiere enviar el madrileño y le pido disculpas a usted pero los que escriben con anonimos me los paso por alli....y usted perdone que no va con usted,aqui el DIOS que escribe no se pone con ningun madrileño y yo soy amigo de MOncho y lo defiendo
Responder | Denunciar ante o administrador
Juan Ramon Alvarez
+6 # a Eu ...KiñosJuan Ramon Alvarez 19/02/2013 22:37
Yo no tengo nada contra usted sr Recismindo pero también decirle que me siento algo ofendido pues esta claro que quien pone eso soy yo y usted no me contesta a mi seria la mínima cortesía y otra quien debía de contestarme era el señor madrileño de todas formas si lee todos mis comentarios sabrá que no esta en mi gusto ponerme con nadie del pueblo bastantes problemas tenemos y yo quiero llevarme bien con todo el mundo.Un saludo
Responder | Denunciar ante o administrador
Manuel Rodriguez
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Manuel Rodriguez 19/02/2013 23:14
Tenemos que hacer un festivo mas al año y en toda España,ayudarme a buscarle el día que el nombre ya lo tengo, DÍA DE LOS CHORIZOS,ya le estamos adelantando a países tradicionales de toda la vida lo que solíamos llamar países bananeros,pero mejor que sea en verano,creo que en Cereijo ya hacen algo de chorizos,pero yo lo digo a nivel nacional y los políticos de cocineros y de camareros sin darles de comer ni de beber,que meen que tienen ya chupado bastante
Responder | Denunciar ante o administrador
UN MAL EDUCADO
+1 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013UN MAL EDUCADO 19/02/2013 23:23
non tiven as oportunidades de moitos que aqui falades nin nos outros lados por eso dijo que non ton educado pero creo que poido estar mellor que moitos que o que fan e insultar sin mais e na mais algo que eu non entendo ,non veso porque hay que insultarse pra falar e dar una opinion que o mais seguro e que nadie faja caso si e que a chejan a ver que moitas sa non seran nin leidas,pero non ton de acordo co maltrato sejido detras de aljuna persona como poden ser os que nos representan no concello si eu non sei o que fan e a maoria da sente non vai os plenos que sabemos nos eu non sei nada e tampouco mo contan como foi
Responder | Denunciar ante o administrador
Moncho de Dios
+11 # a Eu ...KiñosMoncho de Dios 20/02/2013 00:48
Estuve en una cena agradable con mis hijos Ruben y Roman mi nieto mi esposa y mi nuera,los pasamos en Familia,lejos de este mundanal ruido,leyendo los mensajes,yo me siento afectado por ninguno y ademas por las horas que son sin muchas ganas de escribir,pero por respeto a tu persona de contesto,no es en mi animo faltar,pero me siento dolido cuando no se a quien le contesto es por eso que a mi los anónimos no me gustan,me gusta razonar contigo que aun desde distintas (supuestamente) Ideologias llegamos a un acuerdo y sigo diciendo que al verle la cara al que le estas escribiendo ya hay mas familiaridad eso es a veces lo que busco,sin mas animo,suerte Kiños
Responder | Denunciar ante o administrador
Juan Ramon Alvarez
+7 # A MonchoJuan Ramon Alvarez 20/02/2013 14:22
De acuerdo,pero como tu dices conociendo a la persona que esta detrás del seudónimo nunca esperando que el entroido se aproveche de su cara tapada para hacer un posible daño,que ya vamos para viejos y no nos cuela y una persona puede ser muy buena para todo el mundo y para uno no serla.Un saludo
Responder | Denunciar ante o administrador
Eu...Kiños
+3 # Sr.Juan Ramon AlvarezEu...Kiños 20/02/2013 17:38
Estimado señor; o Sr.Madrileño ten firmado en numerosas ocasions os seus comentarios,por iso os asiduos dende o "DC" podemos coñecer moi ben a sua identidade,mais ben porque a sua capacidade de respeto e sensatez sempre fixo caracterizable a ise Sr.,, e podo asegurarlle que os seus comentarios non foron dirixidos ao Sr.Moncho,,creo no meu parecer ca sua mente xogoulle unha mala partida, e digollo sen animo de ofender,pero podeme creer de ben seguro as miñas palabras.Un grato saudo pra vostede
Responder | Denunciar ante o administrador
Eu desde camariñas
+1 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Eu desde camariñas 20/02/2013 17:46
¿y dices kiños que eres asiduo al dc? ¿no querrás decir asiduo al plagio? Pero como puedes dar credibilidad a un medio en el cual durante años ha estado plagiando artículos de otros medios?
Responder | Denunciar ante o administrador
Eu...Kiños
+4 # Sr,MonchoEu...Kiños 20/02/2013 17:46
Sr.Moncho,a igual que vostede sou partidario de otorgar maior estima e valor as persoas que identifican os seus comentarios,ao igual que opinar dentro duns barometros de reverencia que toda persoa merece e que evalua a cada comentarista que os empregue.
Sei de boa tinta que vostede e unha disas persoas,e iso e un ademan que o honra.Tamen da mesma forma podo asegurarlle que o comentarista "madrileño"albe rga isos valores,e os seus comentarios nunca foron dirixidos hacia sua persoa.Reciba un cordial saudo
Responder | Denunciar ante o administrador
Manuel Rodriguez
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Manuel Rodriguez 20/02/2013 18:00
Estuve viendo el debate y vi lo que todos,pero creo que un hombre que estuvo gobernando no puede estar en la oposicion,pues a si solo se queda en Y TU MAS,Y PORQUE NO LO HICISTE TU,te todas formas nada que ver con aquellos debates entre Suarez y Gonzalez ahi si que habia pasion,quizas demasiada,
Responder | Denunciar ante o administrador
Manuel Rodriguez
+6 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Manuel Rodriguez 20/02/2013 18:07
Me acuerdo perfetamente como si fuera ahora cuando Felipe Gonzalez propuso abandonar la palabra y el significado de marxismo de las señas de identidad del partido no se lo aceptaron y dimitio de secretario general,creo que se formo una gestora durante unos pocos meses,cuando al final y en el mismo año se celebro otro congreso aceptando la propuesta de Felipe Gonzalez y el Psoe dejo de ser oficialmente marxista,podias serlo pero no era obligatorio
Responder | Denunciar ante o administrador
Eu...Kiños
+1 # estimado(eu desde camaiñas)Eu...Kiños 20/02/2013 18:32
Cada quen pode ser lector e comentarista asiduo a unha paxina,e por ilo antoxaseme incongruente definilo como vostede o fai..."asiduo al plagio"...Un pouquiño de porfavor e comente con propiedade,a ser posible respetando como vostede agradecera que o respeten,grazas !!
Responder | Denunciar ante o administrador
Eu desde camariñas
0 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Eu desde camariñas 20/02/2013 18:50
Hombre, no se me enfade usted mi bienquisto caballero Kiños. No quiero ni por asomo que piense erraticamente que mi humilde yo le estubiese juzgando a su vuecencia. ¡¡¡Nada más lejos de mis intenciones!!! Mas sólo le pregunto a su eminente persona por si usted es consciente de total y clara consciencia humana de que durante muchos años ha, el susodicho diario ha sido obrante de una forma vilipendiosa de infinidad de plagios a sabiendas. Reciba mi mas cordial, respetuoso, admirable e inapelable saludo.

A sus pies.
Responder | Denunciar ante o administrador
Ruben1990
-3 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Ruben1990 20/02/2013 18:58
jaja esa si que fui muy boa jajaaaajj
Responder | Denunciar ante o administrador
Eu...Kiños
-2 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Eu...Kiños 20/02/2013 19:06
Non creo ben estimado homoxeneo que tales plaxios como ben vostede afirma,sexa tanto como vostede suma.Mais ben si aritmetica e unha ciencia certa podria tratarse de un baixo porcentaxe nas reseñas ata o momento publicadas.E aindo disa forma,tales plaxios,de un gran interese que contribue atildar de bo gusto aos seus supostos plaxiadores e publicadores.
Quedese vostede tranquilo que a miña persoa non soe soliviantarse por pequenas brisas,e mais cando isoa halitos son dificiles de identificar.
reciba vostede un reciproco saudos.
Responder | Denunciar ante o administrador
JVB
+3 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013JVB 20/02/2013 19:21
Les puedo asegurar que con tan solo una vez que se realice un plagio un medio de comunicación quedaría desacreditado para siempre y con serios problemas jurídicos si se llegara a denunciar. Este no es el caso ya que se hizo sistemáticament e durante varios años.
Por otra parte le recuerdo que el plagio es UN DELITO. El Código Penal español penaliza el plagio en su artículo 270, castigándolo con prisión de 6 meses a 2 años y con 1 a 2 años de multa, con atenuantes en casos de reducido beneficio económico y características personales del culpable.
Esto último es muy interesante pues si el plagiador resultó ser un político por medio de su blog estaríamos hablando ya de un tema aún más grave.
Responder | Denunciar ante o administrador
Eu...Kiños
-1 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Eu...Kiños 20/02/2013 19:33
Si a sabendas de ben seguro vostede esta dise delito,porque non aplica denunciar na administracion que vostede menta??Tampouco e moi civico ter a bo recaudo tan seguras acusacions de posible delito sen dar a coñece-las nas dependencias das autoridades competentes.
Responder | Denunciar ante o administrador
JVB
+4 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013JVB 20/02/2013 19:57
Perdone pero es que yo no le entiendo. Explíquese mejor. Escriba más claro y rehuse utilizar palabras que puedan causar desorden en la estructura semántica de sus frases.Un saludo.
Responder | Denunciar ante o administrador
Ruben1990
+2 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Ruben1990 20/02/2013 19:59
Si,eu tampouko entendo nada d que escribes kiños.desde k eres un home estudiado non hay ken xe entenda,,,jaja
Responder | Denunciar ante o administrador
Eu...Kiños
-1 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Eu...Kiños 20/02/2013 20:16
Intuese que vostede e gran coñecedor de leis!!.Si vostede esta tan seguro de que se cometeu tal delito,porque non aplica o seu coñecemento das leis,e denuncia o caso ante a autoridade competente??
Espero ser o bastante nitido na miña suxerencia pra que vostede poida dar boa utilidade aos seus coñecementos otorgando credibilidade e firmeza as suas acusacions de plaxio,xa que un xuiz debe ser a figura competente que dictamine e corrabore sobre os posibles delitos de plaxio no que vostede fai referencia.
Responder | Denunciar ante o administrador
Eu...Kiños
0 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Eu...Kiños 20/02/2013 20:19
Ruben,absteñase de ironias!!
Quizas non demasiado culto,pero tonto, o xusto!!
Responder | Denunciar ante o administrador
Xoan
+3 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Xoan 20/02/2013 22:28
Vexo q os teus comentarios non son ben valorados Kiños. Gostariame saber q opiña Moncho sobre a defensa de vostede hacia un plaxiador. Non o tome a mal pero non vexo consistencia algunha na súa postura.por certo, o plaxio quedou demostrado e así o atestiguou o autor do blogue que sofriu o plaxio. Se non quixo denuncialo é outra cousa.
Responder | Denunciar ante o administrador
Moncho de Dios
+8 # el plagioMoncho de Dios 20/02/2013 22:57
Yo no puedo esconderme de mis escritos y esos estan en la confirmacion de un plagio y en historia de un plagio.los podeis leer para saber lo que yo digo y opino
Responder | Denunciar ante o administrador
Moncho de Dios
+9 # a todosMoncho de Dios 20/02/2013 23:01
Siempre que tuve intercambios de opiniones con Recismindo, fueron para mi muy gratos y en este diario Camariñas.eu tienen que aparecer,lo que pasa que debieron ser comentarios sueltos ,pero siempre alabandolo o sea que no me acuerdo en que reportaje fue pero tiene que aparecer, desde mediados de noviembte que fui expulsado por Olveira por decir que no me gustaba como secretario, escribo en estas paginas
Responder | Denunciar ante o administrador
Moncho de Dios
+10 # A eu KiñosMoncho de Dios 21/02/2013 00:01
En diario camariñan la encuentras en reportaxes pagina cuatro,donde pone .La historia de "siete centinelas"que han sucumbido al tiempo,el que busca la verdad la encuentra,tu puedes seguir buscándola y si varia de la mía me la cambias
Responder | Denunciar ante o administrador
eu...Kiños
+4 # A Xoaneu...Kiños 21/02/2013 04:20
O sorprendente seria que dende ista paxina os meus comentarios fosen positivamente valorados.Mire estimado contertulios,a min o que mais me interesa e ser honesto cas miñas premisas sen guiarme por sendeiros a convenencia de naide,,haber si me entende!!
E polo do plaxio,dicir,qu e non me parece tab ben feito,estou dacordo,,pero tampouco vexo semexante delito como nos queren facer ver,e moitos menos pra ser perseguidos pola "santa inquisicion" cando hai quenes abandeiran posibles delitos de mais embergadura como certos cargos publicos,,sempr e sen olvidarde da presuncion de inocencia tan a deriva por moitos contertulios.Un saudo xente de ben!!
Responder | Denunciar ante o administrador
Ruben1990
+2 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Ruben1990 21/02/2013 10:54
jajaja xa sabia eu k x iba pareser mal jjjj
Responder | Denunciar ante o administrador
Xoan
0 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Xoan 21/02/2013 11:29
Deanlle un vistazo a esta noticia. A cousa non é unha broma para os autores dun plaxio:
http://ecodiario.eleconomista.es/espana/noticias/654471/07/08/Sucesos-Dos-detenidos-en-Torremolinos-Malaga-por-plagiar-en-una-pagina-web-los-contenidos-de-un-diario-de-CLM.html
Responder | Denunciar ante o administrador
Moncho de Dios
+9 # a Eu...KiñosMoncho de Dios 21/02/2013 11:34
Me preguntan sobre algo que acontecio y lo narro tal y como se ,pero no me gusta que nadie se ria de ninguna persona,no creo que se merezca eso Recismindo,y si estudio mejor para el,el da sus opiniones y las dice con un sentido de la logica que le falta a la mayoria de las personas y para unas cuantas veces que escribe aqui no se merece esto,te pido perdon Recismindo,hay `personas para todo
Responder | Denunciar ante o administrador
Xoan
0 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Xoan 21/02/2013 11:41
¿Vostedes imaxínanse que o autor do plaxio fora a páxina do psoe de Camariñas?¿Cal sería a postura da ex-páxina do PP?Creo que serían capaces até de denunciar á web dos socialistas.En Camariñas sabemos moi ben quen gosta dese estilo de denunciar.
Responder | Denunciar ante o administrador
Moncho de Dios
+9 # A XoanMoncho de Dios 21/02/2013 12:59
Estoy tratando de defender a Recismundo o a Eu...Kiños como el pone ,para nada me puse en estos momento ni en defensa ni en ataque a nada,como yo bien digo mis comentarios estan en este diario cuando fue del tema del plagio,repito,p ara mi parecer me parece un buen comunicador de opiniones
Responder | Denunciar ante o administrador
Manuel Rodriguez
+6 # partidos politicosManuel Rodriguez 21/02/2013 13:08
Acabo de estar charlando con un señor que se entero que esta afiliado a un partido sin el nunca apuntarse y por encima el no tiene esa ideologia esto lo hacen para cuando son algunas elecciones y presentan avales de personas que ya no existen o que eligen al azar un nombr (DEMOCRACIA )Hay una vivienda en La Coruña que debian de vivir lo menos 200 personas y hablamos de CORRUPCION por favor callemonos y no digamos tonterias hay mucha clase de CORRUPCIONES y tantas formas de robar "los sentimientos"
Responder | Denunciar ante o administrador
Manuel Romero
+4 # A RodriguezManuel Romero 21/02/2013 15:00
Perdone pero no entiendo muy bien como se puede hacer eso,yo crei que para afiliarse a un partido tenia que ir la persona fisicamente a la sede del partido y afiliarse,como es que lo pueden hacer,no acabo de entender
Responder | Denunciar ante o administrador
Manuel Rodriguez
+4 # A RomeroManuel Rodriguez 21/02/2013 16:38
Es en las elecciones locales por ejemplo en La coruña que nadie controla la residencia de las personas ni nada y me comentaba que en un familia habitaban mas de 200 personas,pero no me hagas caso,ya sabes que las palabras las lleva el viento
Responder | Denunciar ante o administrador
Mundo Insolito
+5 # donde estara el independienteMundo Insolito 21/02/2013 17:33
A que se le llamara independiente en estas tierras a estar cagado de miedo puede ser el miedo es libre pero porque te pones la palabra independiente y luego no lo eres y cuando te comprometes a votar una cosa no te presentas en el pleno y así ya no votas nada INDEPENDIENTE,c ambia de nombre y ponte COMENENCIA,amig o del alma de los mundos insólitos eres concejal según pone la VOZ y ademas de urbanismo,primo rdial en este tema,y claro alguien te dijo MUCHACHO HASTA AQUI LLEGO TU INDEPENDENCIA,p ues ya sabes cámbiale el nombre que es igual TOTAL,a que nivel llegamos en una aldea
Responder | Denunciar ante o administrador
eu...Kiños
+3 # Grazaseu...Kiños 21/02/2013 17:35
Grazas Señor Moncho pola sua estima,e sobre todo por ofrecernos a sua opinion nun ambito de respeto,sensate z e sosegado,,,valo res que lamentablemente ,todos non comparten.
Obviamente cada un temos opinions diferentes en variados temas,e por consecuencia o "insulto" non debe ser argumento aplicable nos debates.Un cordial saudo pra vostede e tamen pra todos aquiles que o desexen recibir
Responder | Denunciar ante o administrador
Mundo Insolito
+5 # en una aldeaMundo Insolito 21/02/2013 17:51
use es palabra para poder seguir comentando os fijáis si eso ocurre en Cee que por supuesto no es UNA ALDEA,que sera en los altos niveles del estado,es por eso que tiene que aparecer un control hasta en el que controla tienen quedarse cuentas de todo que no falte nada hay que tomar esa cultura no puedes pedir cuentas si tu no las das
Responder | Denunciar ante o administrador
Ruben1990
-4 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Ruben1990 21/02/2013 19:05
ey quiños que eu sepa eu non che insultei eeeeeee jaajjjajaja
Responder | Denunciar ante o administrador
eu...Kiños
+5 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013eu...Kiños 21/02/2013 19:19
Tranquilo Ruben, que non me sentin aludido polo seu comentario.Cand o falo de respeto,fago de forma xeral,nunca foi a miña intecion proxectalo hacia vostede.
ademais,pra ofender e necesario que un se deixe e outro que o saiba facer,e ata o momento presente considerome unha persoa impermeable aos comentarios que rezuman de ponzoña!!pois cada un calificase polo seu propio aplomo!!!!
Saudos
Responder | Denunciar ante o administrador
Ruben1990
-5 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Ruben1990 21/02/2013 19:30
jajaja.xa che dixen k non hay ken che entenda jhajaa stas feito un inteletual jaja
Responder | Denunciar ante o administrador
Eu...Kiños
+3 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Eu...Kiños 21/02/2013 19:55
Quiza vostede teña un sentido esaxerado da palabra "intelectual"te ndo un problema para "comprender",pe ro isa solucion xa non esta na miña man!!
Polo que vexo non sou o unico "estudiado"
:)
Responder | Denunciar ante o administrador
Mundo insolito
+3 # secretario cc.ooMundo insolito 21/02/2013 20:10
Toxo, creo tambien se aprovecho de algo,creo que adquirio un atico que era para personas con poca renta y se comenta en los mentideros de Madrid que gana 9000 euros al mes,¿no me lo creo?pero si los sindicatos....y en el Vaticano,el PAPA dimitio porque lo que le contaron al hombre era tan fuerte que el dijo,no puedo,tiene que venir otro mas joven.DIARIO EL MUNDO,lo del Vaticano,lo otro esta para salir y rapidito,un atico de protecion oficial sr TOXO,el mundo es totalmente insolito
Responder | Denunciar ante o administrador
Ruben1990
-6 # RE: A Xornada de Juanillo 17-02-2013Ruben1990 21/02/2013 21:16
Jajajja jajjajja
Responder | Denunciar ante o administrador