3.6060606060606 1 1 1 1 1 Rating 3.61 (33 Votes)

Agora, a polo título

O CB Camariñas estivo a altura das expectativase así clasificouse para loitar polo título
O CB Camariñas estivo a altura das expectativase así clasificouse para loitar polo título

Pois este anos os do Club Balonmán Camariñas non quixeron correr riscos innecesarios e fixeron os seus deberes antes que nadie. Desta forma unha vez rematada a liguilla regular quedaron en cuarto posto do seu grupo o que lle da dereito a disputar o tan ansiado  título. É por elo que pasaran unhas navidades tranquilas ca conciencia do deber cumprido e xa preparando intensivamente os vitais encontros que se aveciñan. Dada a trascendencia do choque, camarinas.eu non podía olvidar ao noso querido equipo de balonmán e acercouse polo Pabellón Municipal para sacar xa non se sabe nin cantas fotos porque non chegarían os dedos do público asistente para contalas.  Cousas, querido electorado, que só camarinas.eu pode facer.

Agora, a polo título

Pois este anos os do Club Balonmán Camariñas non quixeron correr riscos innecesarios e fixeron os seus deberes antes que nadie. Desta forma unha vez rematada a liguilla regular quedaron en cuarto posto do seu grupo o que lle da dereito a disputar o tan ansiado  título. É por elo que pasaran unhas navidades tranquilas ca conciencia do deber cumprido e xa preparando intensivamente os vitais encontros que se aveciñan. Dada a trascendencia do choque, camarinas.eu non podía olvidar ao noso querido equipo de balonmán e acercouse polo Pabellón Municipal para sacar xa non se sabe nin cantas fotos porque non chegarían os dedos do público asistente para contalas. Cousas, querido electorado, que só camarinas.eu pode facer.

COMENTARIO DEL ENCUENTRO: El Camariñas dependía de si mismo para poderse clasificar para la lucha por el título, le era suficiente con el empate pero siempre fue a por la victoria, y esa actitud fue la que le dio el partido en el que siempre fue por delante en el marcador, aunque en el momento de máxima ventaja 22-15 se bajaron los brazos en defensa y el rival que siempre estuvo en el partido se acercó a un inquietante 25-23 al falta de quince minutos, pero tras un tiempo muerto solicitado por Toni en el minuto 46, se corrigieron las líneas para volver a su cauce el partido, terminando con un definitivo 34-29, que fue algo corto para las diferencias vistas en el campo. Con este partido el Camariñas pasará a jugar en el grupo de la lucha por el título, y ya con la permanencia en el bolsillo. Ahora a esperar el sorteo que será este miercoles para conocer el orden de los partidos, puesto que los rivales son los cuatro primeros de cada grupo. Quedan todas las navidades para hacer las correcciones necesarias en una minipretemporada, para empezar esta nueva liga el próximo 16 de enero.

Engadir un comentario