1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Alberto Lorenzo, a gran revelación literaria da Costa da Morte

Recén rematada a temporada de verán xa un mesmo pode comprobar como, tanto o frío como os máis que habituáis días de choiva os que a nosa fermosa terra nos ten tan acostumados, volven a facer acto de presenza. É dicir, o inverno regresa unha vez máis as nosas vidas. Así como tamén regresa, despóis de varios meses de ausentamento, e coma cada ano, o Espello de Shion do noso veciño Alberto Lorenzo. Un blog de relatos cortos de carácter romántico dramático no que o autor camariñán, esta vez, nos sorprende con un novo traballlo titulado “Con la punta de los dedos”. Un texto do máis elegante e suxerente capaz de desprender exquisitas pinceladas de sensibilidade en cada unha das liñas que o conforman e o que, este xoven aspirante a escritor de 29 anos, chegou a denominar como “un simple caramelo máis” antes da inminente publicación do que será o seu novo traballo “La aguja del escorpión”. Así mesmo, mentras agardamos impacientes a futura publicación de dito relato, dende camarinas.eu querémovos deixar cunha pequena introducción de éste seu último “caramelo” baixo o nome de “Con la punta de los dedos”, así como tamén deixarvos o link que vos levará directamente a páxina do mesmo, sempre confiando en que dito texto sexa do agrado de moitos dos nosos lectores.
{xtypo_quote}“Se acerca muy lentamente, con los ojos temblorosos y el pulso acelerado, completamente decidida a hacer pedazos aquella extraña sensación de pánico que nos envuelve. Ambos sabemos que no se trata de un simple baile más o, por lo menos, así nos lo hacen saber cada uno de los latidos de nuestro corazón. A pesar de todo, apenas duda un instante en estirar las manos y empezar a incendiar cada centímetro de mi cuerpo tan solo con el tacto de la punta de sus dedos. Unos pocos segundos más tarde se dispone a sujetarme de la mano con cierta indecisión y delicadeza.La sujeta con todas sus fuerzas, como si toda su vida dependiera de ello. Y lo hace para, posteriormente, arrastrarnos mutuamente a lo más hondo de aquel abismo que forma cada una de las notas de las que se compone aquella peligrosa melodía que nos controla.

Se acomoda sensualmente sobre mi pecho. Cierra los ojos e inspira una sola vez, de manera muy intensa. Yo apenas puedo dejar de observarla sin llegar a emocionarme. La siento tan cerca de mí, que incluso puedo escuchar cada uno de los latidos de su corazón golpeando con cierta furia contra mi pecho. Mientras tanto, ella continúa con su particular juego de caricias. Unas caricias que, en ciertos momentos, consiguen hacerme rozar el éxtasis.

En cuestión de unos pocos segundos los párpados dan la impresión de empezar a pesar demasiado. Es en ese justo instante cuando me decido a entregarme completamente a ella, acompañarla en aquel misterioso viaje y cerrar también los ojos. Los voy cerrando muy despacio, al mismo tie po que puedo sentir como nuestros cuerpos se empiezan a fundir en uno sólo. Lo cierto es que nunca antes había llegado a experimentar una sensación tan maravillosa...”{/xtypo_quote}

http://elespejodeshion.blogspot.com.es/2012/09/con-la-punta-de-los-dedos.html

Engadir un comentario