1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Alberto Lorenzo deleitanos esta vez co un Triste Blues de Medianoche

Unha vez mais o noso veciño Alberto Lorenzo non deixa de sorprendernos. Se na última noticia que publicábamos  en camarinas.eu sobre o autor camariñán, e o seu blog autobiográfico de relatos cortos "O espello de Shion", nos sorprendía co relato "Las reglas del juego", este mes de Xaneiro foi sen dúbida algunha o mes do seu "Triste blues de medianoite". Neste útimo relato, que consta de catro partes, o escritor camariñán tanto se atreve a tratar temas cómo as dificultades da vida a hora de loitar polos nosos soños, cómo non discrepa a hora de criticar a golpe de prosa o materialismo ou a soberbia. Todo isto mentras, cómo non, conta a sua particular historia de amor-desamor a que nos ten acostumados dende que, unha mañán de Maio do ano pasado, optara por crear o blog. En "Triste blues de medianoite" tanto nos podemos atopar ca tensión dos diálogos que manteñen os dous protagonistas de dito relato, cómo nos podemos atopar cun grande abanico de novos e antigos persoaxes, cada un cas suas diferentes personalidades e facetas. Da banda sonora do relato esta vez ocúpanse grandes voces e grupos actuales como Placebo, Muse, Alanis Morissette, ou o xenial Lenny Kravitz , conseguindo así, se cabe, introducirnos un pouco mais nas esceas as que o autor camariñán nos intenta facer viaxar. Un claro exemplo disto é o seguinte fragmento do seu relato "Triste blues de medianoite":

{xtypo_quote}"El miedo me consumía por completo. Solo el hecho de imaginarme lo que vendría después de la contestación que tenía preparada para aquella pregunta me causaba escalofríos. Lo fácil sería decirle que estaba loco por ella, que desde hacía unas horas sabía con certeza que el estar con ella era lo mejor que me podría pasar. Y no le estaría mintiendo en ningún caso, pero la sencilla idea de querer aspirar a una más que probable vida a su lado, mientras aún mantenía una aventura con otra persona, me parecía de todo menos noble por mi parte.

En esos momentos me hubiera gustado ser el típico mujeriego que basa su vida en ir prometiendo el mundo a desconocidas, tan solo con la finalidad de obtener una o dos noches de placer. Los mismos que se levantan cada día con una sonrisa en la cara y ni el más mínimo rastro de arrepentimiento en sus corazones. Supongo que cada persona tiene sus valores, y los míos están muy lejos de ser los de un estafador de sueños; aunque en este caso supusiese el tener que llegar a comportarme como un completo cobarde.

Y así fue. Tan solo bastó una sencilla frase para ver como todo lo que había conseguido con Abie hasta ese momento empezaba a venirse abajo, hasta desmoronarse por completo:

-Creo que nunca podría llegar a verte de otra manera...

Ni la peor de las bofetadas le habría dolido tanto. No recuerdo haber contemplado antes la decepción reflejada de manera tan clara en los ojos de una persona. En cuestión de unas pocas milésimas de segundo fue como si el local donde estábamos enmudeciera, para acto seguido convertirme en el epicentro de todas las miradas. Me moría de vergüenza, era totalmente incapaz de mirarla a la cara sin llegar a sentirme un monstruo. Estaba claro que ella también sentía algo por mí, lo supe al instante, y en cierto modo era como si acabara de escupirle en toda la cara."
{/xtypo_quote}

Dende Camarinas.eu queremos felicitar unha vez mais o noso veciño Alberto Lorenzo polo incrible traballo co que nos deleita semana tras semana, e animar os que ainda non se atreveron a entrar no seu blog "O espello de Shion" a que o fagan, posto que creemos que vale a pena. Está claro que é unha cuestión de tempo que este rapaz chegue lonxe como escritor, e a proba mais clara témola na cantidade de seguidores que diariamente se van unindo o seu blog. Sen mais rodeos deixámosvos ca sua páxina oficial "O espello de Shion":

http://elespejodeshion.blogspot.com/

Comentarios   

kinos
+2 # RE: El Espejo de Shión 3ª Partekinos 23/01/2012 22:19
Enhoraboa compañeiro,esta s feito todo un novelista de primera.
Responder | Denunciar ante o administrador
E logo ti de quen es
+1 # Preciosa historiaE logo ti de quen es 09/02/2012 23:26
Preciosa historia, enhorabuena.
Responder | Denunciar ante o administrador