Antonio Puertas, un talento innato tanto en prosa como en verso, en castelán ou en galego
Antonio Puertas, un talento innato tanto en prosa como en verso, en castelán ou en galego

Con estas novas 11 mostras do excepcional talento lírico de Antonio Puertas  que camarinas.eu procede a publicar na Cuarta Antoloxía poética da que é por dereito propio a maior sensación do panorama literario da Costa da Morte destes últimos anos son xa 30 os poemas que o ambivalente Beldoña foi colgando co puntillismo dun orfebre no noso Libro de Familia ao longo destes duros tempos... Once poemas máis que quedan para a historia de Camariñas e nos que Antonio Puertas deixa fluir o seu talento poético polas vías do lirismo e a concisión con certos repuntes meláncólicos, se ben atopa tempo para elaborar os seus típicos versos satíricos e humorísticos ("Javi", "El Entierro", "Darwin")  pero en todos eles, sempre, a paisaxe e a evocación de Camariñas como fío vector para versificar a añoranza dos días idos ou  a saudade pola lexanía do fogar amado.

Cuarta Antoloxía Poética de Antonio Puertas

Foto da familia de Antonio Puertas na porta da Casa do  Concello de Camariñas
Foto da familia de Antonio Puertas na porta da Casa do Concello de Camariñas

Con estas novas 11 mostras do excepcional talento lírico de Antonio Puertas  que camarinas.eu procede a publicar na Cuarta Antoloxía poética da que é por dereito propio a maior sensación do panorama literario da Costa da Morte destes últimos anos son xa 30 os poemas que o ambivalente Beldoña foi colgando co puntillismo dun orfebre no noso Libro de Familia ao longo destes duros tempos... Once poemas máis que quedan para a historia de Camariñas e nos que Antonio Puertas deixa fluir o seu talento poético polas vías do lirismo e a concisión con certos repuntes meláncólicos, se ben atopa tempo para elaborar os seus típicos versos satíricos e humorísticos ("Javi", "El Entierro", "Darwin")  pero en todos eles, sempre, a paisaxe e a evocación de Camariñas como fío vector para versificar a añoranza dos días idos ou  a saudade pola lexanía do fogar amado.




Comentarios   

mantida
+1 # RE: Cuarta Antoloxia Poetica de Antonio Puertasmantida 27/04/2009 21:48
Claro que sí que quedaran pa historia porque son poemas feitos con muito cariño, deseoche todo o mellor beldoña e que nos sijas fasendo siempre poesías tan bonitas, que nos leeremos con todo o cariño do mundo, jrasias e colle muitos ánimos para acompañarnos tanto aquí como no libro de visitas.
Responder | Denunciar ante o administrador
zhúkov
+1 # RE: Cuarta Antoloxia Poetica de Antonio Puertaszhúkov 27/04/2009 21:56
Bueno, efectivamente, é un verdadeiro luxo que un cabaleiro (creo que fui o meu amigo Luis do Castel quen utilizou mui acertadamente por vez primeira este nome) como Antonio Puertas escriba en camarinas.eu. Da igual que sea en prosa ou en verso, en galego, jallejo ou castelán. Darlle moitos ánimos pola miña parte e que siga deleitándonos durante longo tempo nesta a nosa casa.
Responder | Denunciar ante o administrador
rubiasexy
+1 # RE: Cuarta Antoloxia Poetica de Antonio Puertasrubiasexy 27/04/2009 23:41
bueno non faltaria mais que felicitar A BELDOÑA ESTAN BEN BONITAS TOD@S POESIAS PERO AMAS QUE ME JUSTA E AMIÑA JAJA AHI NON ESO SON TOD@S BONITAS GRASIAS BELDOÑA SIJA ASI QUE FAI MAJAS MUITA SUERTE DE CORASON VIVA BELDOÑA SEFA EOS PEDROS FUERTEVENTURA
Responder | Denunciar ante o administrador
ReyesFP
+1 # RE: Cuarta Antoloxia Poetica de Antonio PuertasReyesFP 28/04/2009 16:46
Un abrazo, Antonio, y gracias por tu nueva entrega de versos. Muy bonitos y encantadores, dentro de su gran sencillez.
Sabes que te apreciamos.

(Espero volver a Camariñas hacia finales de mayo. Nos vemos pronto.)
Responder | Denunciar ante o administrador
Duane Duke
+1 # RE: Cuarta Antoloxia Poetica de Antonio PuertasDuane Duke 28/04/2009 17:11
Alégrome moitísimo da túa volta Antonio, desta vez cunha nova antoloxía que non desmerece para nada das anteriores, como din os meus compañeiros un luxo terte aquí entre nos e colaborar o teu lado.
Responder | Denunciar ante o administrador
juanillo
+1 # RE: Cuarta Antoloxia Poetica de Antonio Puertasjuanillo 28/04/2009 23:43
NORABOA BELDOÑA,ERES UN FENÓMENO-SALUDO S DESDE CARTAGENA
Responder | Denunciar ante o administrador
pepewells
+1 # RE: Cuarta Antoloxia Poetica de Antonio Puertaspepewells 28/04/2009 23:49
La inspiración de un poeta de la vieja estirpe. Antonio Puertas, orgullo de Camariñas.
Responder | Denunciar ante o administrador
wms
+1 # RE: Cuarta Antoloxia Poetica de Antonio Puertaswms 29/04/2009 17:20
Enhorabuena por sus poesías, realmente son increíbles.
Responder | Denunciar ante o administrador
gelinita
+1 # RE: Cuarta Antoloxia Poetica de Antonio Puertasgelinita 29/04/2009 20:01
enoraboa por esas poesias tan bonitas nos siempre che leemos e siempre nos gusta todo o que escribes.gracia s
Responder | Denunciar ante o administrador
hombre lobo
+1 # GRACIAS, ANTONIO PUERTAS.....hombre lobo 30/04/2009 10:46
...DIJO O MISMO QUE OS COMPANHEIROS USUARIOS,QUE E UN LUJO TER COLABORADORES TAN ARTISTAS E LUCHADORES,COMA USTED E JUANILLO...OS SEJIDORES DESTA PAXINA SENTIMONOS ORJULLOSOS DE LER AS SUAS BONITISIMAS OBRAS...SALUDOS .

VITO
Responder | Denunciar ante o administrador
JABA
+1 # ESTA TODO DITO!JABA 04/05/2009 00:26
¡Chejo aljo tarde,esta todo dito!,pola miña parte desirlle ke a poesia ke me dedikou esta donde siempre,donde traballo,e as veses non a leo,pero outras veses si me paro a leela,e dijome pa min;¡Dios!¡teño unha poesia pa min sola.....dedika da a min!,e satisfaseme e animame muito!asike Antonio,os ke nasen kon arte,sea kal sea,teñen ke dala a konoser,non sabedes vos......o gratifikante ke eh,leervos!.Un jran saludo.
Responder | Denunciar ante o administrador
Carmen  Patiño Fernández
+1 # Gracias por existir...Carmen Patiño Fernández 17/05/2011 14:53
Querido Antonio Puertas

Non sabes meu querido amigo, que feliz me fai verte
rodeado pola xentiña que te rodea, e a bo seguro que te arroupa nestes intres con tanto agarimo como eu teño por ti e por esa poesía fermosa que sempre lembra a o beleza de Camariñas,
Teño a sorte de terte entre os poetas do meu foro Aires Galegos, que e a tua casa de poesía, todos te queren te admiran e eu a primeira que da boa fe da gran persoa que es
quero mandarche no día das letras Galegas un abrazo moi grande e ojalá moi pronto poidas ser ti o noso poeta das Letras Galegas.
Un forte abrazo neste día con todo meu agarimo,
tua amiga compañeira de poesía e veciña Coruñesa que te felicita por os teus Éxitos moi ben merecidos
Bicos
Carmiña
Responder | Denunciar ante o administrador
Beldoña
+1 # RE: Cuarta Antoloxia Poetica de Antonio PuertasBeldoña 18/05/2011 11:22
Moitas grazas, Carmiña, por todo canto estás a facer por Aires Galegos, non so conmigo, sinon sobre todo, pola difusión das Letras Galegas por todo o mundo.
A tua páxina é un bo exémplo da universalidade que proclama, onde ten fans de poetas ao longo de todo o mundo. Países como Arxentina, Venezuela, Brasil, Cuba, EE.UU de América, etc etc, son unha boa proba do que estou a dicir.
Grazas, amiga
Antonio Puertas
Responder | Denunciar ante o administrador
E logo ti de quen es
+1 # Una maravillaE logo ti de quen es 13/06/2011 22:09
Una nueva colección de magnificos poemas de Beldoña, dedicados a Camariñas y sus entrañables gentes, una maravilla, gracias Beldoña. E logo ti de quen es.
Responder | Denunciar ante o administrador