José Lavandeira Vieites faleceu este venres 21 de xuño de 2013 - Foto: SD Camelle

Un tráxico e estrano falecemento conmociona a vila de Camelle este venres 21 de xuño de 2013. Ao longo desta mesma mañán podíamos saber que un dos seus máis sinalados veciños, propietario dun local mítico na vila camellana, actual tesoureiro do seu renacido e victorioso club de fútbol local así como militante histórico do PP de Camariñas, José Lavandeira Vieites, coñecido popularmente como Pepe do Chalana, falecía aos seus 49 anos no Hospital Universitario da Coruña. Hosteleiro dun local recoñecido e exitoso, rexentador do céntrico e histórico Restaurante Chalana, acudía Pepe hai pouco máis dun mes a operarse dunha hernia ao Hospital Virxe da Xunqueira de Cee e por razóns que aínda descoñecemos dende aquela quedou en estado de coma tendo que ser trasladado ao hospital herculino ata que na mañán deste venres se producía o fatal desenlace. Falecía desta forma, aínda con moita vida por vivir, relativamente xoven, un dos veciños máis queridos e carismáticos da vila máis septentrional do noso concello sumindo á mesma nunha dor profunda e un estupor incomprensible por tan desgraciado acontecemento. Os seus restos mortais están sendo velados no Tanatorio Costa de Vimianzo e o seu funeral de corpo presente terá lugar este sábado a partires das 20:30 horas, en todo caso vaia dende aquí o noso máis sinceiro pésame e apoio aos seus familiares e amigos. D. José Lavandeira Vieites, Pepe do Chalana, Descanse En Paz.

Comentarios   

Moncho de Dios
+11 # RE: José Lavandeira Vieites D.E.P.Moncho de Dios 21/06/2013 13:00
Era conocedor del grave estado en el cual se encontraba,uno de los motivos por los cuales no fui a verlo fue que me contaron que estaba en la uvi y que se lo veian muy dificil ,uno siempre cree en el milagro ,pero no sucedio,creo que fuimos compañeros de listas y de alguna discusion politica,descan sa en paz Pepe,a la familia mi sentido pesame
Responder | Denunciar ante o administrador
Lita
+10 # RE: José Lavandeira Vieites D.E.P.Lita 21/06/2013 16:07
non o coñezo pero o meu máis sincero pesame a familia, é unha pena cando se nos vai así a xente e tan nova.
D.E.P.
Responder | Denunciar ante o administrador
Manuel Rodriguez
+7 # RE: José Lavandeira Vieites D.E.P.Manuel Rodriguez 21/06/2013 18:04
Me entere de la noticia hace un momento y me duele en el alma el ver lo poco que somos y aun asi no lo reconocemos un fuerte abrazo para toda la familia con todo el sentimiento del mundo.D.E.P.
Responder | Denunciar ante o administrador
Familia de León
+7 # Hasta siempre PePeFamilia de León 21/06/2013 21:54
Nuestro más sentido pésame,muchas gracias por todos esos buenos momentos en tu bar.Un beso enormme
Responder | Denunciar ante o administrador
Indignación
+6 # RE: José Lavandeira Vieites D.E.P.Indignación 22/06/2013 09:45
Causa ya hastío, cansancio y asco la enésima metedura de pata, la última indecencia y amoralidad de nuestro antiguo secretario en Camariñas. En este momento de profundo dolor para toda la familia popular vuelve a lo suyo y ya cualquier cosa le vale para continuar su desesperada campaña promocional personal, incluso explotar el dolor de una familia. No sé a qué esperas Daniel para dar a este parásito chupasangres su debido rapapolvos y desacreditarlo en público de una vez. Lamento decir estas duras y tal vez inapropiadas palabras, pero es que uno ya no guanta más. Espero que la familia de Pepe me perdone. Gran pérdida para Camelle y para el Partido Popular.
Responder | Denunciar ante o administrador
luluchita
+6 # Para Indigancionluluchita 22/06/2013 18:42
E que esperabas deste parásito, aínda por riba sabendo co Chalana non o podía nin ver. Este impresentable estase a rir de todos os do PP, non se entera que non representa a ninguen e que no partido non é ninguen. Pena ca familia de Pepe teña que verlle a cara nun día tan triste coma este.
Responder | Denunciar ante o administrador
carlitos
+8 # dedpedida aun gran amigocarlitos 24/06/2013 02:50
Mi mas sincero pesame a familia de pepe,unha gran persona e un gran amigo.unha gran perdida para camelle.descans a en paz.
Responder | Denunciar ante o administrador
J.Luis,El Peregrino
+6 # Querido Pepe, queridas Muxa y NoeliaJ.Luis,El Peregrino 24/06/2013 16:19
He tenido la oportunidad y la suerte de conocer a este gran hombre, noble, humilde, trabajador y fiel a sus principios e ideas. Ideas que defendía por encima del interés puramente comercial. De los que lamentablemente cada vez hay menos. Aunque mi relación no ha sido intensa, el desenlace me ha producido un gran dolor y un vacio en mi corazón, y al mismo tiempo una enorme impotencia al no haber podido ayudar en lo que fuese, con tal de que no hubiese tenido este final, que no se merecía. Pido a Dios, que dé toda la fuerza y la Fe necesaria para que Muxa y Noelia, salgan adelante, y aunque sé que vuestro dolor será inmenso, os animo a que peleéis por Pepe, si alguien os lo ha quitado.
Pelead por vosotras, y seguid adelante, al igual que hubiese hecho él. Estoy seguro que él os ayudará el resto de vuestras vidas, porque Pepe era un luchador incansable.
No hagáis caso del que hable mal de Pepe. Porque el que fuere no ha llegado ni a ser persona, por lo que no le puedo ni llamar ni anormal. Es un despojo, un desecho humano.
Pepe, gracias por haberte conocido y por ser como eras.
Responder | Denunciar ante o administrador
Montsiña
0 # Recordo da túa curmanMontsiña 02/07/2013 21:20
Estés onde estés Pepe o cariño da túa curmá Montse sempre estará e ti estarás sempre no meu corazón e non deixarei de falarlle do primo Pepe os meus pequenos, porque un ..... (non sei como chamalo) os privou de desfrutar da tua alegría e o teu cariño.
Espero que o que nos deixou tan tristes e sen ti, acabe pagando con un sufrimento tan grande e unha perda tan fonda como a que provocou a toda a familia.
Para Mucha e Noelia, ADIANTE PRIMAS dadelle a alegría a Pepe de vervos ben, a familia de Bugallido está con vos para e por todo. Moitos bikiños
Responder | Denunciar ante o administrador