Este domingo 12 de abril de 2009, víperas do día grande da Virxen do Monte foron atopados pola Garda Civil de Camariñas novos paquetes de hachís procedentes dos fardos que supostamente foron arroxados ao mar polos integrantes da banda desarticulada na operación antidroga realizada esta semana pasada en Muxía. Os paquetiños que están a aparecer sobre todo no mar de Reira teñen aloxados no seu interior cáseque 500 gramos de hachís e témese que vaian a aflorar moitos máis en toda esta semana, por eso os gardas civís de Camariñas piden a calquer persoa que atope un destes paquetes que chame inmediatamente ao número da Garda Civil para evitar calquer tipo de confusión que poda acarrear actuacións de tipo penal polo transporte destas mercancías.

Comentarios   

JABA
+1 # Reira...rikesa natural!JABA 13/04/2009 16:33
Bueno,esperemos ke ninguen kon ansias de facer cartos rapidos e sin esforso,se lle de por karrexalos pa kasa......aljun ,perde mas do ke jana!
Responder | Denunciar ante o administrador
eloy
+1 # ESO NO ES NADA¡eloy 13/04/2009 16:57
Bueno despues de mis veinte dias de vacaciones ya estoy aqui(ya se que eso no le importa a nadie pero por hacer una introduccion). Pues estuve viendo las noticias de esta pagina(gracias Diego) y bueno me parece que esos paquetes comparado con lo que tiene que haber en algun bajo, galpon o fondeado, no es nada, pero sólo espero una cosa y sé que como yo hay más gente que piensa lo mismo, que toda la gente que tenga guardado algun saco paquete o tableta y que supongo que lo quieren vender, si la guardia civil no los pilla( ojalá SÍ los pille)pues que se gasten todo lo que ganen en SALUD, SI AL IGUAL QUE LE VAN A fastidiar LA SALUD QUE LES VAN A JODER A MUCHOS(espero que sus hijos y demas familia, esten entre ellos). Por supuesto espero poder enterarme quien los tiene y me encargo YO de comunicarselo a las autoridades competentes. TAMBIEN ME GUSTARIA QUE SUS DUEÑOS AUTENTICOS(NARC OS) SE DEN UNA VUELTA POR AQUI Y ELLOS SEGURO QUE NO SE ANDAN CON HOSTIAS.BESOS Y YO SIGO DURMIENDO TRANQUILO.
Responder | Denunciar ante o administrador
mantida
-1 # mantida 13/04/2009 22:18
Que teria que faser si von por reira e encontro un paquete? Non hay cobertura para chamar a juardia sivil, si o poño no coche e me paran cando intente levalo, levaranme pa carsel, si o ajacho e en eses momentos me pescan pos pasariame io mismo, estón pensando que pasaría de todo ou sinon marcharía, avisaria no cuartel de que en reira hay un paquete.E si mentras eu marcho e ven aljén e colle o paquete pa fins lucrativoss?
Ojalá que lle de un ataque a todos que se dedican a esto e queden tan tesos como unha rata morta de alcantarilla.
Responder | Denunciar ante o administrador