Os rapaces xa xogan no campo de fútbol de Camariñas

Os rapaces fan estiramientos no centro dun recén estreado rectángulo de xogo
Os rapaces fan estiramientos no centro dun recén estreado rectángulo de xogo

Este luns 7 de outubro a redacción de camarinas.eu tivo a ocasión de presenciar a inauguración das Escolas Municipais de Fútbol de Camariñas (non do FC Camariñas, que nadie se engañe). O caso é que os medios dispoñibles neste primeiro día de toma de contacto foron algo escasos, pero isto entra dentro da normalidade xa que é o primeiro día de adestramentos e os distribuidores do material necesario confirmaron que este xoves contarán con todo o que falta: balóns, petos e conos. Pulsa na foto para ler a noticia completa, ver as imaxes dun día especial para os rapaces da Escola Municipal de Fútbol do Concello de Camariñas e os seus horarios de adestramentos.

Os rapaces xa xogan no campo de fútbol de Camariñas

Tamén hai que dicir que non todo está mal como se está a decir por algúns sitios xa que temos que comprender que o campo de fútbol e totalmente novo e supuxo un grandísimo esforzo para as arcas municipais. Os rapaces (ao redor de 35 provintes de casi todos os currunchos do concello) chegan ao campo nun moderno autobús que pasa por tódalas parroquias onde se atopan os pequenos para levalos ao campo e traelos ás súas casas cando rematan os adestramentos. En fin, para rematar sólo dicir que foi moi gratificante ver as cariñas de ledicia e ilusión destes nenos ao practicar o seu deporte favorito: o fútbol. Comeza aquí unha aventura pioneira na Vila dos Encaixes que seguramente nos dará moitos e bos xogadores dende esta canteira de grandes futbolistas que foi  sempre Camariñas e  esperemos tamén que estes rapaces poidan empezar a competir en algunha das categorías infantiles que existen na costa.

Horario das Escolas Municipais de Fútbol

Lunes - 16:45 a 18:15 - Benjamíns e alevíns de 1º ano           
18:15 a 19:30 - Alevíns de 2º ano e infantiles

Xoves - 16:45 a 18:15 - Benjamíns e alevíns de 1º ano           
18:15 a 19:30 - Alevíns de 2º ano e infantiles

Galería Fotográfica

{multithumbs}
Image  Image  Image
Image  Image  Image
Image  Image  Image
Image  Image  Image
Image  Image  Image
Image  Image  Image
Image  Image  Image
Image  Image  Image
Image  Image  Image
Image  Image  Image


 

Comentarios   

trintadousventos
0 # trintadousventos 07/10/2008 21:08
Que bonito vos quedou o reportaxe dos nenos xojando a o futbol Camariñas,eu, un dia de sol la hierba verde,,verde, y todos sonriendo , que precioso esta todo, si hasta da ganas de jugar tambien verdad. Pero ahora Camariñas .eu ides dentro de duas semanas cando as sete da tarde sea nuite , e vas un dia de frio e chovendo que a de haver muitos e les sacas las mismas fotos y haber si los niños y los padres siguen sonriendo…y en el momento que acabes vas al pabellón y le sacas a los hombres de Fran las mismas fotos , sequitos y sonriendo , y vienes y las pones todas juntitas los niños mojaditos y llenitos de frio y los hombritos sequitos y sonriendo…hazlo Camariñas,eu ..hazlo sin miedo.


Pero que falas si hasta os do Camariñas.fc, cando Chone van entrenar a o pabellón , e son homes con peloss no forrete , y los Veteranos ijualiño Camariñas ,eu , tamen van a entrenar a o pabellón nos invernos que aquí como xa saberedes duran seis dias,
Hay camariñas eu , que ben collestedes o die ee, hasta quedastedes ven cos politicos e todo ,, pero tamen poñe que tan solo dispoñen de duas horas a seman a pa entrenar, mentras os mismos en balonmano dispoñen de duas horas a o dia,,,,,veña saluditos en un dia hermoso de sol.

Xa vos veren cando teñades un sobriño xojando ala, xa vos prejuntaren a vosa opinión.

Y ahora me saldra la sabelotodo y dira…pero es que el futbol tiene que ser en el campo..claro guapa claro , tambien el primer canivete tenia que ser en la cama y casada y se hace en el pallerio y de soltera.
Responder | Denunciar ante o administrador
estrada do vilan
0 # estrada do vilan 07/10/2008 21:44
Desde mi humilde opinion no entiendo tus comentarios sobre los entrenamientos de futbol de los niños. yo vivo en Coruña y mi hijo estuvo entrenando desde los 6 años al futbol con el Imperator. te puedo asegurar que no entrenaba en un pabellon cubierto sino en campos de tierra y cuando llovia se mojaba pero era tanta la ilusión que tenia que lo disfrutaba un monton. Por cierto a nosotros no nos llevaban a los niños en autobus los llevabamos los padres a las 7 de la tarde con dias de sol y lluvia y jugaban la liga de benjamines en los campos de la Torre a las 9.30 de la mañana los sabados y los llevabamos los padres con dias de frio ,lluvia, y los campos medio congelados y no les paso nada a ninguno. 32 ventos creo que protestas por todo y sin muchois argumentos. Con respeto al canivete eso será en tu familia , en la mia como en muchas se echó en cama y bien arrimada.
Responder | Denunciar ante o administrador
Beldoña
0 # Deportes en CamariñasBeldoña 07/11/2008 20:29
Quisiera desde aquí dejar mi pequeño homenaje a todas aquéllas personas que, en su día,y de modo desinteresado,D ONARON sus terrenos pa ra que que se pudiera construir el campo de fútbol y las escuelas,entre esas personas, estaba mi madre Dña MARIA LEMA MOUZO,que, ahora con sus 90 años,bien se merece,que al menos,ésto se sepa.
Ella no sabe que estoy escribiendo ésto,pero yo quiero dejar constancia de mi reconocimiento y cariño,no sólo a ella,sino al resto de tan singulares benefactores.
GRACIAS MAMA.
Antonio
Responder | Denunciar ante o administrador

Engadir un comentario


Código de seguridade
Recarregar